♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 december 2007

Av Suss - 12 december 2007 11:22

Jag hade jätte svårt för att somna igår kväll, allt lät konstigt det lös skumt o allt såntdär som man inbillar sig när man é ensam.. Jag vänjer mig vid sällskap alltför fort. Heheh. Sen hade jag en jätte hemsk mardröm, en från Prison Break torterade mig! Slog mig i huvudet meden hammare bland annat, till slut vaknade jag av att han träffade på ett speciellt ställe. Fan va sjuka drömmar jag har!


Hade ställt klockan på åtta imorse för att jag skulle ta mig till gymmet i tid! När jag vaknar har jag fått värsta blåsan på läppen! Ingen bra idé att sola med det där, så jag la mig igen. Jäkla skit! Ville verkligen sola.. : (


Känner mig allmänt seg, tror jag har någon baskilusk i mig. Har fått en plita på tungan och blåsan på läppen! Ser ut som en fläskläpp! Ajje..

Måste/borde städa upp lite här hemma innan det är dags för jobbet. Jag är så jävla lat! Ligger fan kläder överallt! Trodde inte att jag hade så mycket kläder. Men när dom ligger på golvet så är det en hel massa kläder! : O


Måste bara skriva en sak, jag kollade i min gamla almenacka från 06. Där i hade jag bland annat skrivit att jag ville ha jobb, lägenhet och ett körkort. Två av grejerna blev avklarade inom ett år! Blev så glad när jag läste det : D Nu är det bara det förbaskade körkortet kvar! Sen är det dags att skaffa nya mål. Kom tänka på att mitt lemp går nog ut snart. Men det gjorde de visst inte, hela 2år kvar! Men så länge ska det förhoppningsvis inte dröja!


Nu ska jag börja plocka in lite disk och ta en sväng om med damsugaren!

Ha de gött hajj / S

Av Suss - 12 december 2007 00:16




Saknaden gör himla ont i en . .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards