♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 17 december 2007

Av Suss - 17 december 2007 22:50

Har suttit och bläddrat runt lite i alla mina mappar med bilder från alla möjliga tider och tillfällen. Blir deprimerad och ledsen. Saknar den gamla tiden. Den var kanske inte den bästa i mitt liv men jag saknar den ändå. Att man sitter och lyssnar på "ledsam" musik gör kanske inte saken bättre. Fan vad jag saknaaaaaaaaar!!


Lite av låtarna på min spelningslista just nu;

» Amanda - Hallelulja

» Elvis - In the getto

» Timbaland feat One Republic

» The police - Message in a bottle

» Marie Picasso - This moment

» Johnny Cash - I walk the line

» Nirvana - Heart-Shaped Box

» Keyshia Cole remixed  by GMoney - Love

» Maskinen - Alla som inte dansar

» Leona Lewis - Whatever it takes

» Leona Lewis - Yesterday

» Cascada - What hurts most (radio mix)

» Hinder - Lips of an angel

» Enrique Iglesias  - Do you know

» Skid row - 18 and life


Av Suss - 17 december 2007 20:57

Jag säger bara det, kom inte till mig sedan när det är slut o tro att jag ska låtsas som ingenting. Det var den sämsta "sms förklaringen" jag nånsin fått tror jag. Jag har "klarat mig" utan din vänskap i snart över ett år så jag ska nog klara mig i framtiden också. Det är jäkligt synd bara att en tjej ska kunna sabba vänskap. Förjävligt rent ut sagt. Jag blev riktigt besviken en gång för ca ett år sedan, vet inte varför jag blir så besviken denna gång med. Jag borde ju förstått hur det skulle gå.. God jul på dig med! : /


Du är inte den enda personen som gjort mig besviken. Jag är trött på att bli besviken nu.. och ledsen. Det gör ont i hjärtat!



Imorgon händer följande;

Städa o fixa lite grann

Jobba klockan fem till åtta!


Nu ska jag kika på Let´s Dance.

adjö /S

Av Suss - 17 december 2007 14:10

Herregud flicka lilla. Har du inget annat att bekymmra dig över än en tjej som bor 30 mil ifrån Er. Jag är absolut inte ute efter att "sno" någon. Och Ja det finns många fler att välja på än "din" ägodel. Det är min vän. Jag kan inte rå för om det "knakar i era fogar" & att du känner dig hotad. Hemorojjder i röva? Det var det sämsta ordval jag hört. Och sedan skriva att jag har hört det i en låt? Du roar mig, fick mig ett gott skratt! :)


Nu ska jag sminka klart mig och sedan är det time for work. Det är förjäkla trist väder idag. Lite sol får allt titta fram nu så man piggnar till! För övrig så har min förkyldning gått över nu. Jag ska förmodligen få jobba lite extra i veckan. Känns bra :) Behöver verkligen det.


Jag vill bara säga att jag älskar dig min moster, du anar inte hur rädd jag blev i lördags morse när du ringde mig. Trodde verkligen att det hade hänt något allvarligt med dig. Love you <3


Puss/ S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards