♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 december 2007

Av Suss - 10 december 2007 10:55

Fredag; Jobbade, hela min familj satt hemma hos mig när jag kom.. Käkade lite o sedan smutta vi lite på mina öl jag köpte i Danmark. Vid elva kom vi på att vi ville ha lite päron vodka och då behövdes ju dricka! Syrrorna, deras två kompisar & jag traskade ner till A.Centrum Handlade dricka o sen tog vi bussen upp. Sen kom de lite mer småfolk o hälsa på en sväng. Mamma & jag gjorde varma mackor som blev himla goda men såg lite små lustiga ut. Hehe! Småfolket stannade inte så länge. Innan syrrorna´s kompisar stack hem fick Vicky nåt ryck o började kittla mig under fötterna! Och jag är hysteriskt kittlig där. Oftast : P Syrrorna´s kompisar bara titta på oss som vi vore knäppa. Iofs e vi inte helt normala men... ; 9


Lördag; Vi vaknade inte förrens 12:45. Vaknade till lite sedan åkte mamma & jag ner till systemet inhandlade lite öl eftersom mina Danmarks öl tog slut under gårdagens bravader. När mamma stack in i kiosken för att köpa cig är det en gubbe som går rätt i en mark stående skylt! PANG säger det och gubben slår ansiktet rätt i marken, glasögonen flyger och ser inte helt okeej ut när dom landar framför gubben. Gubben fick hjälp upp av två pers som ser honom liggandes där över skylten. Någon undrar om dom ska irnga ambulans? Gubben skriker som en tok NEJNEJ! Det hade nog fan inte jag heller velat om jag var så runt om fötterna som honom. Rakt in i fylle cellen hade de la blivit då : P Köpte mig en trisslott när vi var på torget. Skrapade den inte förrens vi var hemma. Vann fanimej 75spänn! Jag som aaaaldrig vinner nåt. : D Hemma igen, så fixade vi lite käk o sånt. Funderade på att åka till Kungälv, kunde inte riktigt bestämma oss.. Vid sex hade vi bestämt oss. Blev hämtade klockan sju, förfesta hos Tommy. Viktoria & hennes kompis stack på nån fest vid tio tin. Vi, dom äldre ; ) stack till Spekeröd. Ett raggar ställe : P Drängarna var där o spelade. Heheh. Träffade en himla massa gammalt folk. Såna som jag "kände" när jag bodde där ute i Kungälv. När det inte var kul där längre drog vi in till Kungälv och gick in på Oleary´s eller vad det hette. Träffade även där gammalt folk. : ) Det var kul att prova på något nytt ; D Hade gö kul!


Söndag; Vaknade upp och mådde inte alltför bra. Gick in på toa, där hittade jag en jäkla massa öl burkar, som inte gjorde att jag mådde bättre direkt. Vid två tiden? kom mamma ut o hämtade mig & viktoria, som var hos sin kompis. Vicky mådde inte alltför bra. I A.Centrum stannade vi till för att hyra en film. Vicky stannade kvar vid bilen o tillslut kunde hon inte hålla sig o kräktes : P Mamma skriker åt folk som stirrar " Har ni aldrig sett en magsjuk människa!?! " Hahahaha ; D När mamma släppt oss hemma hos mig traskade vi ner till pizzerian i R.Centrum Köpte mig en kycklingrulle som inte alls var så god som jag hade tänkt mig. Nästan sista tuggan på den så får jag en ben flisa i munnen! : O Ska fan klaga på det. Tänk om min tand hade pajjat?! eller jag hade satt den i halsen. MORR! Vid halv sju tiden åkte vi till Christian & hade avdentsfika. Kände mig sådäär pigg & social. Var hemma igen runt elva tiden? Mitt tidsbegrepp denna helgen har inte riktigt varit på topp så tiderna kanske inte stämmer exakt. Hehe : P Syrrorna och jag kollade klart på filmen vi hade hyrt sen var det bums i säng. Slocknade nästan med detsamma.


Måndag,idag; Drömde en Jätte konstig dröm i natt. Har skvallrat av mig om den redan till en av dom som var med : P Vart får jag alla grejer ifrån? Iofs var kanske inte denna drömmen sååå konstig att den pluppa upp i mitt huvud & mina drömmar. Men jag tycker inte att jag tänkt så mkt över det där så varför drömde jag sådär? Det är mycket Varför över mina drömmar.. Mamma kom och hämtade upp Sofia runt tio. Viktoria strejkar idag så hon ligger fortfarande i sängen.. Ska nog väcka henne snart o säga att vi ska ta oss ner till A.Centrum o lämna filmen vi hyrde. Sen börjar jag jobba klockan tre.. *Latmasken skriker*


Men nu ska jag slita mig härifrån. Det skulle va kul att få lite kommentarer nångång !! : P Ha det gott / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards