♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 13 december 2007

Av Suss - 13 december 2007 13:46

..pappa kom precis när jag hade sparat blogg inlägget. det var inte alls så himla smaskigt det han berättade. besvikelse : P


har hunnit duscha o lata mig.. ätit lite paprika o några pepparkakor.

måste verkligen börja gö ordning mig nu.

vill inte : ( mår inge bra. skulle helst vilja bädda ner mig i sängen,

men det har jag inte råd med.


krya på er sjuklingar! / S

Av Suss - 13 december 2007 12:05

Vaknade upp o kände att ögonen sved. Går upp och tittar mig i spegeln, då har ögonlocken blivit alldeles röda & svullna! Ser inte klok ut. Fan va jag känner för att gå till jobbet sån. Not'   Halsen kliar & jag är snuvig. Så typiskt att jag ska bli sjuk när jag ska jobba helg. Hoppas bara jag inte får feber eller nåt.


Inatt hade jag en liknande dröm, som jag hade häromdan. Fast med 2andra personer. Varför drömmer jag sånt för?  : P elaka drömmar ju. Heheh


Vart tog pappa vägen? Han skulle ju hälsa på mig!? Han hade visst något smaskigt skvaller att berätta också. Hehe : P


Hejåhå vad det går undan med sophuset. Nu finns det dörrar och fönster o just nu håller grabbarna på att lägga tak. : O men nu tar dom visst paus, latmaskar! : P en av killarna ligger på taket o pósar. . Undra vad dom snackar om?


Jag borde nog börjar göra ordning mig lite smått.. Borde! Vet inte om jag orkar just nu : P Jag e lat. Fast de får man väl va när man e förkyld/sjuk?


Skriver senare.. Känner att det blir bara massa små stolpar, inget samhängande i denna blogg. Hejdåå : )


/ S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards