♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 26 december 2007

Av Suss - 26 december 2007 20:32

Det blir myyyycket att skriva om nu när jag inte skrivit på gö länge.

Vi var ute med jobbet i lördags, var på Hard Rock. Hade jätte kul.

Träffade en "ny" kompis :) Gull'   Dansa hela natten lång.

Var hemma, eh ja när var det? Väldigt sent iaf. Var svin trött det sista..

Somnade i bilen. Kan skriva hur mycket detaljer som helst om den kvällen men det pallar jag inte med nu..

Dagen efter kom mamma och hämtade upp syrrorna o mej. Vi var på "middag" hemma hos mamma´s kille´s syster. Jag kan ju säga att jag mådde inge vidare.. :/ Kände mig inte speciellt social heller.

Sen åkte vi med till Floda, gjorde inget särskilt. Jag mådde skit tills jag la mig typ.. Strax efter tolv kom tomten hem till oss, han var lite tidig. Haha!

Fick ett present kort.. :) tacktack tomten.

Jag var den första som sjöng ja må dom leva för syrrorna ;D stolt'

Julaftons morgon vaknade vi rätt tidigt, för tidigt... Satt nästan hela dagen o bara väntade på att det skulle va dags att äta julmat och öppna paket.

Viktoria roade sig med att platta mamma´s hår med sin nya lock & platt tång sett hon fick i present.. Heheh. Det var för jäkla roligt.

Mamma ville inte sitta still och Viktoria blev skogstokig på henne! ;P

Kollade på Kalle Anka o det där klockan tre, lite halvt iaf. Sedan var det dags att käka mat. Mådde fortfarande lite kasst från lördagen och hade inte alls någon lust att äta julmat. Men några korvar, lite skinka & några köttbullar slank iaf ner.. :) Sen var det dags att öppna julklappar. Fick en fritös, mascara, toast maskin och lite andra fina grejor! :D

Vid fem tiden kom pappa och hämtade oss... Gjorde ordning oss hemma hos mig och runt sju tiden gick vi till moster och fortsatte julfirandet med lite mer julklapps utdelning och öl :P  Himla trevligt!

Tack så hemskt mycket allihopa för alla julklappar och sällskapet.

Dagen efter var det utgång igeeen, vi stack till Hard Rock och rockade loss lite ;) Fick egentligen inte komma in där, 25års gräns. Men eftersom man e så söt så slank jag in iaf... (a) Hihihi.. Plus liiite övertalning. Tur att man hänger med dom "gamla pensionärerna" ;) Hö Hö ..

Tog en sväng till Dancing Dingo me, fast där var det inte lika skoj...

Trångt och jävligt.. Mådde inte så bra heller... :/

Vid tre-fyra tiden blev jag upphämtad & bortrövad :P

Herreguuuud va nervös jag var när jag stod där vid Heden och väntade. Bilar och folk över allt, som jävla galningar! Flera bilar höll på att krocka, några blev nästan påkörda och regnet det bara ööööste ner! :O

Pheew'  Mina stackars nerver klarar inte sånt. Hehe ;P


Idag har jag jobbat, två till sex... Var skapligt trött asså.

Somnade inte förrens fem sex tiden tror jag.... Zzz


Ne nu har jag ingen lust att skriva mer. Har iaf berättat lite om min jul.

Hoppas ni också haft det bra! :D

Puss / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards