♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 december 2007

Av Suss - 14 december 2007 23:53

» » " Ibland känner jag mig som ett barn på ett barnhem som vill att någon mamma & pappa ska välja mig."

När man sitter i kassan på jobbet vill man att kunderna ska tycka att man e trevlig och vilja komma tillbaka.. Därav min konstiga tanke : P

(kan man säga så? det låter konstigt, men det känns faktiskt sådär)


När jag satt i kassan idag undrade en kund om jag var ledsen,
för mitt öga rann!

Men jag var inte ett dugg ledsen utan det är bara min förbannade förkyldning! Usch va ja e trött på de nu. Bortbortbort.


Nu måste jag strax lägga mig, ska orka upp o jobba imorgon. Phew*

Börjar kvart i nio till sex. Efter jobbet ska Miira och jag åka o inhandla advenstsfika till söndag! Hade alldeles glömt av det. Hade tänkt hälsa på Staffan i hans nya lägenhet. Får se om det hinns efter handlingen :)


» Usch jag får dåligt samvete när jag läser din blogg. Jag blir splittrad, jag vill men ändå är det något som tar emot. Det är inte rätt. Usch vilken hemsk person jag är. Mitt hjärta delas i flera bitar. Jag måste inse att det är såhär det ska vara. Måste låta bli.

» stupid girl.


Natti natt / S

Av Suss - 14 december 2007 12:52

det fina vädret försvann.

och jag har blivit snuvig igen. .  : /

pappa har gått hem igen o nu ska ja titta på mina bästa år sedan är det dags att göra sig ordning för jobbet.


ååååh /S

Av Suss - 14 december 2007 11:37

Usch va ja mådde kasst igår kväll. Fy. Trodde jag hade feber, men tempen visade bara 36.9 Och det är tydligen normalt för mig. Somnade rätt sent, låg o tänkte på massa saker. . Slocknade o haft en hel del knasiga drömmar inatt med. Suttit här ett tag, kom inte ur sängen förrens halv elva. Känner mig lite bättre idag. Säkert för att solen skiner : D Nu kom pappa förbi, ska äta lite frukost o tjöta med honom. Krya på er, ni som e sjuka.. ( :


PUSS / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards