♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Suss - 1 oktober 2008 11:04

Helvetesjävla förkyldningar som återkommer hela tiden!!
Nu är jag snorig & hängig IGEN. Det går bara runt runt.
Jag blir tokig. Orkar inte vara förkyld mer.

Kanske inte är sååå smart att gå ut med blött hår heller.. : /  Oups.



Igår: David kom och hämtade upp mig utanför jobbet.
Gick hem till mig,gjorde inget särskilt. Kolla teven.
Sen kom syster yster Sofia förbi. Låna min computer lite...: )
Klockan tjugo i tio åkte vi in till stan och hämtade upp andra systern som jobbat. Sofia skvallra att mc donalds har en ny milk shake med päron smak.
Så vi var ju tvugna att prova den!  Tror den funnits innan... Den va iaf gó!

När vi kom hem skutta vi i säng. Jag var jäääätte tlött och somnade till nästan med en gång. Stackars lilla älsklingen kunde inte somna på en stund.
Efter andra eller tredje gången jag vaknade till pussade jag honom i nacken och klappa lite på honom. Så somnade han. Hihih! Söööt'
Det är jobbigt när den andra somnar och den andre inte kan sova.
Man bara ligger där och vänder o vrider på sig.  Jobbigt.
Skönt att han somna tillslut iaf.

Idag fyller min moster´s man 27år. Hurra till honom :D
Ikväll efter jobbet ska vi dit och fira honom lite grann.


Fick se bild på Veronica & Jonas lilla Joline igår.
Hon är ju helt sööööt! :D
Man blir allt liiiiiiite ytterst liite sugen på att skaffa en liten knodd när man ser alla´s söta bebisar! Det är ju rena baby booomen nu. Bebisar all over!
I fredags när jag var hos Nadja var ju Melina bara där en liten stund.
Men jag fick gosat med henne lite iaf, man blir så glad när man ser henne lé.
Dom är så goa dom små!
Men, skulle jag orka med det dygnet runt i minst 18år, från och med Nu?
Njaaa, vet inte. Ska nog vänta ett tag till! : )
Kan låna och klämma på andra´s bebisar ett tag till. Hihih


Mitt hår! Det ser förjävligt ut. Jag flippar över.
Det är Ingen frisyr längre och jag har utväxt!! Blir så trött.
Jag vill göra något nytt, men feg som man é så blir det ju bara samma hela tiden. 
Tittade på gamla kort hemma hos Nadja när jag var där,
fan va jag saknar att ha lååångt hår!! Ska nog börja spara.
Men shit vilken tid det lär ta. Har ju inte alls långt nu. : /   sucka'
Apropå hår, så klippte David sig igår. Åh det är såååå kort!
Det blev fint,men det känns lite ovanligt att se han med så kort : 9
Det växer ju som ogräs så det tar väl inte lång tid innan det ser ut som det brukar. Hihihi.  Min älskliiing <3


Skulle dra iväg till gymmet imorse igen tänke jag.
Men jag somnade om så sent efter att David gått så när jag sen vakna vid nio kände jag mig alldeles trött & mör. Somnade om lite till.
Tänkte att jag tar det imorgon, för jag vill sola också.
Och det gjorde jag ju igår,kan bli lite mycket att göra det idag också.?

Ne nu ska jag avsluta... Stackars er som får läsa allt mitt babbel.
Tur att det är frivilligt. Hahah ;D

Ha det ! /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards