♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Suss - 18 oktober 2008 21:21

Hej igen! :P
Vi kom ut och iväg å körde efter många om och men.
Syster Sofia ringde vid tjugo i sju och fråga om vi kunde köra henne till jobbet.
Det gjorde vi, efter det körde David bort till en parkering bakom Liseberg,
där jag fick visa/prova köra runt runt... Broma gasa och hålla på.
Det var jääätte skoj när vi väl kom igång! :D
Tycker det gick hur bra som helst, eftersom jag var så nervös först.
Efter en stund körande runt runt o det där så fick jag köra lite på vägen.
Som ledde till att jag fick köra hem,till Daviiid där vi parkera bilen.
Första lektionen avklarad!  Känner mig jätte nöjd.
Synd bara att dagen börja så dåligt, känner mig fortfarande kinkig.
Medans vi körde var mitt humör på topp,sen återkom det efteråt.. :/
Försöker vara glad men f*****n denna dagen e helt förstörd.
Blir hyper stressad när jag bara är ledig varannan helg.
Känns som man måste hinna med så himla mycket.
Har slängt in två maskiner med tvätt. Var tvungen att tvätta mina jobbkläder.
Tog säng kläderna på samma gång,det är ju såå skönt att lägga sig i nybäddat.
Tror allt att jag ska ta mig en dusch innan också! :D

Det var allt för idag!
Dumma Daviiid försöker tjuvkika när jag skriver :P
Tjingeling pling! /S


Daviiid, I love you <3    Hiih

Av Suss - 18 oktober 2008 17:18

Förut när jag skrev skulle vi ju iväg för att övn.köra
Jag skulle hem till mormor och hämta Min bil nyckel,
för att hämta mitt lemp som ligger i den...!
MEN, då visar det sig att mamma lånat nyckeln till pappa för att han ska laga den.
Vilket han INTE har gjort än. Och lär väl inte hända på ett tag heller. Morr
Så ringer jag pappa och han säger att han har nyckeln med sig och att han är i Trollhättan o kommer inte förrens ikväll. J*vla iddi'
Hela dagen blev helt förstörd, och jag blev kinkig som f*n.
Vilket har förstörd precis hela min/våran dag.
Felåt älskling,jag är inte arg på dig... :-*   verkligen inte.
Vi åkte och hämtade David´s cheva, åkte och tvättade den...
Åka tillbaka och bytte bil, vidare till Coop och handla mat.

Nu är vi hemma, väntar på att bakpotatisen ska bli klar.
Sicken tid det tar!! Snart varit inne en timme ju.
Vi e vrååååål hungriga! : /

Ne, nu ska jag avsluta.
Puss&Kram /S

Av Suss - 18 oktober 2008 12:10

Idag ska jag nog övningsköra med min älskling.
Jag är helt nervööös : O
Hoppas det går bra... Blir svettig jag bara tänker på det. Hahah ;D

Vi har legat och dragit oss i sängen lääänge,
vi vaknade strax efter nio och kunde inte somna om, så vi glodde tv till elva.
Nu har vi ätit frukost, jag har kollat på min ekonomi.
Måste planera nääär jag vill att mitt körkort ska vara klart.
Det sa dom att man borde göra när vi var på bilskolan och gjorde kursen.

ye ye, nu ska jag göra mig ordning så vi kan röra på oss.
Pussheeej/S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards