♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Suss - 31 oktober 2008 15:19



Ett STORT GRATTIS till moster på 25års dagen !
Hurra Hurra Hurra !





Evelina som har fått ny mössa, vantar & rosa uggs.
Mini modell ; )      sötnos!<3




Mina nya skor!

Jag är såå nöjd med mitt köp.
Det var verkligen värt allt rännande runt Domkyrkan i 4omin.



Det var alla bilder för denna gången.
Man kan kika in på min bilddagbok om man vill se fler..
- Susannne -

Av Suss - 31 oktober 2008 07:36

Igår fyllde moster 25 år. Hon fick lite mer presenter, bland annat en skiva med Michael Bublé av mig och en Laila kokbok av mormor. Hihi! Sen åkte vi till A.c köpte lite fika och jag hämtade mina skor som var hos skomakaren. Dom blev jätte bra! Tänk om jag hade slängt dom!! 1ookr kan det vara värt. Blev lite besviken bara att dom inte var lika sköna längre. Dom hade ju fått sy ihop dom och då blev dom ju tajtare.. Vi fikade hos mormor en sväng, sen åkte jag in till stan. Letade efter en skoaffär. Jag velade runt där vid Domkyrkan i säkert 4o min. Till slut fick jag tag i en som trodde hon visste vad jag menade för en affär. Jag visste bara att den var liten, hade billiga skor och kanske hette nåt med Paris! Nu vet jag att den ligger i Kungspassagen och heter I <3 Paris! Jag fann skorna jag så gäärna ville ha. Synd bara att dom fanns inte i svart, så jag fick ta en annan modell. Men dom var också snygga! Gu så pinsamt, här ska ni få höra. Jag tog på mig en sko, dom var väldigt tajta men gick att snöra upp baktill. På något sett så lyckades en liiten liten flärp på insidan fastna när jag skulle stänga dom. Kedjan fastnade och vi stod där 3personer och försökte få loss den. Det slutade med att dom fick dra och klippa av en bit av flärpen. Skämdes som faan. Men dom sa bara att det gjorde ingenting och att det är sånt som händer. Skon gick inte sönder men han fick ju klippa liite i flärpen på insidan. När jag suttit där jätte länge och dom hjälpt mig på alla sätt och vis så kunde jag ju inte med att Inte köpa ett par. (Ville ju såklart köpa dom,det var ju inget tvång, men det kändes j*vligt dumt) Det var ingen jätte stor affär, men dom hade väldigt snygga skor till billigt pris. Men man får inte ha "för stora vader". Jag fortsatte kika runt lite i olika affärer på vägen ner mot nordstan. Letade efter ett zebra linne som ska ha funnits på gina tricot. Självklart är det ju slut i alla gina affär i Göteborg. Så typiskt! Var påväg att köpa en massa andra saker men jag höll mig! I A.c skulle jag handla med mig ett block med torsk. Men det var enorm kö inne på Kvantum, eller ICA Maxi som det heter numera. Ska man inte kunna handla lite saker där inne längre utan att behöva handla jääätte mycket. Fick hoppa av vid jobbet och handla istället. Hade sånt skoskav! Fattar inte varför man gör samma tabbe och tar såna skor man får ont av efter man gått en lång stund. Mormor och jag lagade torsk med potatis och äggsås innan jag skulle iväg till jobbet. Mums! Jobbade några timmar, precis alldeles lagom att jag kom hem så kom Daviiid<3   Han var tlööött. Jobbat sjukt mycket senaste. Imorgon ska vi ta en jättesovmorgon! Bara för det så kommer vi väl inte kunna sova. Hehe.. Imorse när jag nästan hade somnat om efter att Daviiid gått iväg till jobbet så ringde moster och sa att lilla Evelina spytt hela morgonen och att hon behövde någon som hoppa in nu på morgonen. Man kunde ju inte med annat än att säga Ja. Stackars lilla Evisen. Hoppas hon blir bätte. Min dag blev lite ändrad, men det är sånt som händer. Hoppas jag hinner med allting efter jag jobbat 2½ timme. Nu ska jag borsta tänderna sen är det dags att knalla ner till jobbet. Puss&kram /Susanne



- Jag älskar dig Daviiid <3    finns ingen som du. -

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards