♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 5 oktober 2008

<3

Av Suss - 5 oktober 2008 12:39

idag vill jag bara tala om att David är det finaste jag vet och att jag är jääääätte kär i honom. du är mitt allt <3

- jag älskar  dig -



Vi var förresten på 5o års kalas i fredags.
Det var rätt skoj faktiskt. Har nog aldrig skrattat så mycket på ett kalas :9
Ett tal behöver inte vara tråkigt! ;D


Funderar och funderar. Kan inte bestämma mig om jag vågar färga min utväxt, är nämligen rädd för att det andra redan blekta håret ska trilla av eller bli som tuggummi! :/       vågar man?
Eller ska jag färga det i mörkare nyans, med eventuellt mycket ljusa slingor i?
Det är ju bara hår, så vad har man att förlora egentligen?
Det går ju alltid att ändra igen.. Fast det är j*vligt jobbigt att få det super blondt igen när man haft det i mörkare nyans...... Hmz, hur ska jag göra?


Nu väntar jag på att Daviden ska komma tillbaka, efter att ha skjutsat en vän.
Sen vet vi inte vad vi ska hitta på..
Allt jag kommer på som man kan göra kostar pengar! vilket det inte finns så himla gott om. Måste lära mig att spara!! :/

Ha det gott /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards