♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Suss - 8 oktober 2008 16:28

Igårkväll när David och jag la oss började hans hjärta slå dubbel slag.
Vi lyssna å lyssna. Blev jätte oroliga! :/
Till slut lugnade det iaf ner sig lite, vi somnade..
Imorse var det lugnt, men sen när han hade lunch så började det igen.
Nu har han varit hos farbror doktorn, det var inget fel på honom.
Antagligen bara stress. 
Blev f*n skit orolig!!    Helt uppskrämd.

Idag tog vi en sväng med Helge. (min bil) 
Vi fick startat igång honom med lite hjälp av pappa´s bil.
Sen tuta och körde han som bara den! :D
Eller ja, jag körde som bara den. Hehehe
Vi åkte till Ford i Partille och till Rusta. Övade lite kryp körning. Gick fint :)
Beställde ett motorfäste till lilla Helge. Han behövde det.
Motorn är lite lös :P Hehe.

Har ätit grönsaks soppa som mamma gjort. Jätte gott!
Nu är jag trött och vill sova men om ca en kvar är det dags att traska till jobbet. Sucka'

Jag är så himla matt och trött hela tiden. 
Känns som jag skulle kunna sova hur länge som helst!! :/

Åh imorgon blir det ingen sovmorgon, fick tvätt tid klockan o8.oo - 12.oo
Wiii va skoj! not'
Men jag måste verkligen, har knappt några underkläder kvar :O

Ne nu ska jag spana bdb och lite så sen är det dags att kila iväg.


Puss&kram/S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards