♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Suss - 13 oktober 2008 14:16

Har inte haft varken lusten tiden eller orken att skriva under helgen.
I fredags kväll hände det inte så mycket, vi körde mamma till hennes vän i Mölndal. På hemvägen handlade vi grädde till våfflorna och hämtade upp syster Sofia som gjorde oss sällskap... :) <3
Mådde sååå dåligt efter våfflorna, kunde knappt somna av att jag mådde så illa! Uuuusch, nu blir det inte våfflor på lääänge!..
I lördags jobbade jag hela dagen, efter det var vi bjuda hem till moster & Daniel på myskväll med gänget. Vi käkade langos, hur det nu stavas? Aldrig provat det innan, men det var jätte gott! Synd att man blev så mätt fort.
Sen körde vi lite guitar hero och åt glass med frukt coctail. Mmmums.
I söndags jobbade jag också, efter det tog vi det bara lugnt.
David fixade makaroner och köttbullar till oss ;D   kuldinariska läckerheter. hih!
Sen tog vi det bara lugnt, myste och busa. Hihi

Det är väl mer eller mindre det som hänt under helgen.
Idag är det sket väder, jag skulle kunnat sova bort hela dagen.
Men imorse var jag såå hungrig så jag fick handla frulle å sen skulle jag till mamma för att äta den, men så skulle mamma köra pappa och jag hängde på.
Fastnade kvar här hemma hos mamma & mormor. 
Men ska väl gå hemåt snart och leka med färgen i köket.
Har bara INGEN lust alls för nånting idag, bara för det j*vla vädret! :/
Det är kallt regnit och allmänt rått! uuuuuuusch

Min förkyldning är fortfarande inte helt bra.
Snuvan kommer och går och jag har fått någon liknande vagel i ögat.
Syns ingenting, men gör ont! 
Det är sjukt att man kan ha en förkyldning i kroppen såå länge.
Är f*n inne på andra månaden eller nåt nu!!

Ne, nu ska jag inte skriva mer. Måste gå hemåt..
Ha det så bra! /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards