♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Suss - 9 oktober 2008 12:24

Vakna upp klockan sju! 
David hade inte gått iväg än?! Väckte min älskling,
pussa & gosa lite innan han fick skutta iväg.<3
Det finns ju inget mysigare än att gosa på morgonen med dig. Mitt hjärta!
När han gått och jag låst la jag mig i sängen en stund, titta på tv.
Ville verkligen sova men snart var det ju dags att gå till tvättis. Sucka'
Kom ner liiiite sent men jag hann klart allting ändå.
Fick ryck att jag skulle ha tag i kärran bostadsbolaget lånar ut,
skifta sofforna! Allting ska ju hända med detsamma (a)... He he
Det är väl lika bra?! :D Så är det gjort sen.
Fick ryckt upp pappa. Han hjälpte mig. Tacktacktack! (f)
Han var inte alls speciellt sugen på det, ont i ryggen hade han med.
Som om det vore ovanligt :9
Nu är den dumma dumma soffan i soprummet. Hejdå!!! :D
Och den gosiga gråa soffan är tillbaka i mina ägor. Wiii!!
Tack,Sofia! :D världens snällaste.
Du får den tillbaka sen när jag köper en ny. Lovar!
Det blev änna mycket, flyttande av soffor och tvätten samtidigt!
Men nu e det klart! :D
Mamma titta just förbi och hjälpte mig fälla upp mitt nya tvättställ.
Sånt som man hänger upp galgar på. Skit bra!
Fick det i present när jag fyllde år. Käck present! :D en av dom bästa.

Nu måste jag snabba på lite. Duscha,sminka och äta? innan jobbet.
Börjar 13.3o Vill inteee.. :/

Nepp, snabba ryck! Ha det så himla gott fokes.
Puss&kram /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards