♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Suss - 17 oktober 2008 11:16

Imorse när Daviiid snoozade så fick Jag ett sms från "Fis",
som varnade för att Daviiid nog skulle få skrapa av rutan imorse.
Men det var tydligen inte såå farligt på hans bil för han "tuta och körde iväg".
Det var fasiken inte mer än 2-3 grader. Enligt MIN termometer.
Hos mormor visade den knappt 2. Hmmz..
Ringde syster Sofia och frågade om hon ville låna min långa jacka.
Det vill hon, så jag satte på tvn och väntade på henne..
Efter hon varit här traska jag med ut till bussen och vidare hem till mamma & mormor.
Där satt moster och skrev ordning vårat nya schema på jobbet.
Jävla ändrande på vårat schema hela tiden. Har nog haft 3 eller fyra sedan vi fick honom som chef. Man hinner preciiiis lära sig det så ändras det. Sucka'
Det kommer väl förmodligen ändras om ett tag igen. antar jag...
Jag åt frulle, tjöta lite. Sen testade jag vaxet jag köpte i förra månaden.
Det funka inte alls så himla bra. Där det funka, gjorde det j*vligt ONT!
Mamma bara skratta åt mig! Elakt.
Tyckte vi kunde ta lite på henne med, men det tyckte inte hon som var nyvaken.
Jag tog med mig hunden och traska över till mig.
Hamnade framför datorn, tills pappa ringde och fråga om jag ville med till min farbror Kent, som bor i Lilla Edet.
Jag hoppade snabbt in i duschen och började gö mig ordning.
När pappa kommer, säger han att han inte ens pratat med farbror än.
För han hade inte svarat på hans sms än. Han lånade min mobil och ringde.
Ingen svara.
Så jag frågade min kusin (hans dotter) vart han kunde vara.
Då säger hon att han är i Danmark,eller påväg hem därifrån.
Så det blev inget åka och hälsa på. Så nu har jag gjort mig ordning i onödan.
Sitter här och funderat halv sminkad och helt påklädd , på vad jag ska göra..
Dammsuga och diska är nog första prio iaf. Sen då??
Funderade på att åka till gymmet för att sola, enbart. Men orka.?
Dessutom har jag nyss kletat på foundation, skapligt onödigt.

Ringa Nadja kanske?

Disken och dammsuga först iaf!!

Puss&kram /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards