♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Suss - 16 oktober 2008 09:29

Daviiid du är det mest underbaraste som vandrar runt på denna jord.
Jag önskar jag hade lättare för att prata om mina känslor, rakt till dig.
Jag ska försöka bli bättre!! 
Jag hoppas du vet hur mycket jag tycker om och älskar dig ! <3



Igår var jag iväg och hämtade min mobil telefon, dom hade bytt lite grejer och uppdaterat den. Funkar ju skit bra nu! ; D 
Min super duper gulliga moster körde mig, så jag slapp ta bussen.
Köpte även nya rakhyvlar, så nu kan jag raka mig huuuur mycket jag vill!
Vi hade en kurs på jobbet igår, som jag tror jag skrev?
Den var väldigt lärorik, känns som jag lärt mig det mesta baklänges.
Men nu känns det riktigt bra,man känner sig lite säkrare på vad som ska göras.
2½ timme tog det nästan, lite mer än beräknat. Men det var ju bara bra.
Vi fick ju frågat allt vi ville och fick svar på allt med. Skit bra!
Mamma är en angel
, hon lagade 2 rätter för min skull. Hihih
Hon lagade farmors gryta när vi kom hem, men jag var lite sugen på carbonara.
Så hon slängde fram lite mer kastruller och fixade det med! :D 
Jag får passa på nu innan hon startar eget och börjar ta betalt för sina tjänster. Hihi!
Hon ska nämligen starta ett litet företag där hon ska kalla sig Städhäxan!
Fast i det ska inte baaara städning ingå, om man vill ha hjälp med matlagning och sånt så går det också bra! :D
Så mina lunch lådor blir änna dyra sen. Får skynda mig! He he

Idag börjar jag sent. Klockan fem närmare bestämt.
Messade Nadja och fråga om hon & lilla Melina ville kika upp till Ranne.
Ta en fika med mig och Annika på fritidsgården.
Vi får väl se hur det blir sen, hon skulle vila en stund :)
Saknar Er <3

Nu börjar jag änna bli lite hungrig. Min frulle är fortfarande hos mammis.
Måste traska dit och äta!
Det är faktiskt skillnad på att äta frukost ensam och med sällskap.

Nu kissar jag snart på mig också :P
Ha en fin dag fokes, nu rusar jag!
Pussheeej /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards