♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Suss - 20 oktober 2008 12:16

Så var helgen alltså över.  Sicket j*vla skit väder det är då. 
Imorse var jag huuur trött som helst. Snoozade 1½ timme. Oooups.
Men jag kom i alla fall iväg till gymmet. Sola & träna :)
Jag tänker inte skriva så himla mycket om träningen i fortsättningen,
kanske berättar om resultatet senare.. När jag kommit igång och inte gett upp!
Känns som att ju mer man snackar om det desto större chans e det att det bryts.
Allting handlar ju egentligen om vilja & ork.
Nu hoppas jag i alla fall att jag Inte blir sjuk mer. Känner mig rätt pigg i kroppen nu! :)

Nu måste jag hoppa in i duschen, göra mig ordning och äta lite grann..
Vad jag ska äta återstår att se för jag har typ Ingenting hemma.. :/


Förresten! Igår målade älskling & jag mina köks stolar. Eller vi började med 2 av dom. Blev mycket bättre än den blå färgen som dom varit innan! :P
David var så gullig i min stora t-shirt, kallingar och strumpor.   Hihi
Du anar inte hur mycket du betyder för mig,
det känns bara som att jag inte visar det fullt ut.
Att mitt humör svajjar är ju inte det bästa heller. Men nu ska jag kolla upp det!!
Det måste vara någonting som inte stämmer.... Hormoner!!*

Jag älskar dig <3

Puss/S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards