♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Suss - 29 oktober 2008 15:08

Har egentligen inte hänt så mycket. Jag hade tid hos optikern klockan tio imorse, somnade om efter att David gick klockan sex. Jag är AP-trött nu för tiden. Vaknade igen vid åtta för att göra mig redo att åka till optikern. Idag hade hon goda nyheter. Linsförbudet är över! Wiiiiiiiiii!! Ögonen sermycket bättre ut från första gången men är inte 1oo% bra. Men jag kan ändå börja använda linser lite då och då. Trappa upp lite i taget. Så hon beställde nya helt nya, en annan sort än vad jag haft innan. Som förhoppningsvis kommer på fredag men tyvärr så blir det väl inte förrens på måndag. Suck. Jag var där lite mindre än 12minuter sen tog jag vagnen tillbaka. Till gymmet. Känns riktigt skönt att gå dit. Känner mig väldigt redig. Hihi! Ska inte prata om det så mycket mer än så, som sagt. Då kanske jag kommer ur balans. Handlade lite frukt och grönt till mormor och 2st rökta makrillar. Mmums! Fick é gott, tills man får ett ben i halsen. Bläääh! Efter jag lämnat det gröna och ätit lite makrill med mormor så knallade jag hem. Plockat ordning lite här hemma. Känner mig inte riktigt nöjd men orkar inte börja med något stort projekt idag. Ska göra mig ordning nu och sen gå till mormor. Äta makaroner och köttbullar (idag igeeen) innan jobbet. Inte för att man blir särskilt mätt på det men det är väl säkert bättre än ingenting. Blev lite depp förut när David sa att han i värsta fall kan bli tvungen attåka med den nedrans båten han jobbar på, i helgen och jobba klart. Blev alldeles ledsen i ögat. Jag längtar och längtar till mina lediga helger så att jag kan umgås med honom heeela dagen. Så får jag veta något sånt. Allting kändes plötsligt så mörkt, fasten solen sken. Hihih! Men efter jag avreagerat mig lite på gymmet så tog jag nya glada tag och försökte se det positivt. OM han nu måste åka så är det bara till att hitta på något annat. Det är ju inte värre än så. Men jag vill gäääärna umgås med honom.. Känns som att vi inte gör något annat än tittar på teve en stund och sover ihop. Det är inget fel i det, men det är mycket roligare att kunna hitta på saker tillsammans. Ne nu har jag suttit här i en kvart. Måste göra mig ordning! Tjingeling pling!
/Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards