♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Suss - 26 oktober 2008 07:50

" JJ " som kommenterat min blogg om pressbyrån, hur hitta du in till mig? :P

Av Suss - 26 oktober 2008 07:49

Godmorgon föfääään !!
Ni vet väl om att man ska ha ändrat klockan en timme bakåt i natt? :P
Det ska bli kul att se hur många som står och väntar utanför affären sen när vi öppnar, som inte visste om det. Hahahaha ;D

Nu är snart helgen över, äntligen!!! Jobb helgerna är pest & pina.
Daviiid har också jobbat helg, men han jobbar från klockan sju på morgonen.
Han e inte klok som gör det frivilligt! :9
Dessutom så säger han att han tycker det är skönt att jobba helg, lugnt & skönt.
Han är inte som han ska vara. Hehehhe

I fredags när jag var ledig, så var det Inte min tur dag.
Bland annat så snubblade jag på min dator sladd i storarummet,(hade lite brottom för jag trodde jag fick sms)snubblade iaf och trilla fram på knäna. I fallet så slog jag i mitt lår i vardagsrumsbordet. F***A vad ont det gjorde!
Har fått fetaste blåmärket där nu... som gör jätte Ont.!
Nu i efterhand var det faktiskt lite roligt, måste sett hur dum ut som helst! ;D HAH!
Jag och Viktoria hade iaf kul å det när jag berätta om de. Klant*rsel'
Vi hade förresten det jätte mysigt.. Handla present och käka kina mat, tog oss en öl till maten. Trodde fan dom skulle fråga legg. Men det gjorde dom Inte.
Viktoria ser iofs ut att vara äldre än mig såatt... Hehehe
Sen skulle hon varit med mig hem en sväng och slingat mitt hår.
Men vi fastna hemma hos mormor och sen hade hon "brottom"....
David kom,vi gjorde inget särskilt. Båda var trötta.

Igår var vi på kalas efter jag slutat jobbet, hos moster.
Hon fyller inte förrens den 3oe så det kändes lite konstigt :P fel.
Hon blev jätte glad för alla sina paket. Men som jag sa, speciellt för en.
Moster fick en kitchen aid som hon önskat sig såå länge :D en röd.

Kunde inte somna om efter att Daviiid gick strax efter sju imorse.
Är egentligen svinit trött men känns dumt att somna om,
då vaknar man ännu tröttare..... dumt.
Funderat på att göra mig ordning, sen när det är dags, gå upp till mormor och äta frukost. Hatar att äta ensam :P

Ne nu var det inget skojit att skriva mer.
Pusshaaaj /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards