♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 november 2008

Av Suss - 1 november 2008 18:54

Igår kväll händer det inte så mycket efter jobbet. Gosade med älsklingen och tog det baaara lugnt. Var glad för att han inte behövde åka iväg och jobba! Idag skulle vi sovit lääänge, men jag vaknade vid sju sen vid åtta och sedan vid nio då gav jag upp. David vaknade då han med. Vi låg o gosa och titta på tv tills tolv tiden. Hihih. Mysigt! Vid ett-halv två tiden kom Viktoria och Ellinor. Hämtade "halloween kläder". Till slut kom vi iväg ut. Åkte till Bäckebol, David handlade rakblad och rakgel på Clas Ohlsson. Sen stannade vi till en sväng på Ikea. Fick tag i dom nedrans galgarna! Så nu kan jag ordna upp mina garderober. Wii. Stannade till och mötte upp Nadja & Niklas i Kärra. Melina fick raggsockar som mormor gjort. Lill flickan nanade i bilbarnstolen med sin overall på så vi kunde inte prova så dom passade.. Sen åkte vi till Willy´s. Jag storhandlade så nu har jag massa mat. Jag övningskörde förresten! Det gick skapligt bra för att va så länge sen. Man glömmer ju änna av sig när man inte är så säker. Ska få köra lite mer sen. Vi ska hämta syster på jobbet. Köra lite i stan. Hihi. När vi kom hem satte vi igång med Tacopaj. Jag hackade lite grönsaker o så. David gjorde pajdeg och allt de andra. Han é så duktig. Min lilla personliga kock. Tihi. Nu har vi ätit o är mätta och glada. Vet inte vad vi ska göra fram tills vi ska hämta Sofia. Får väl se. Pussas o ha det mysigt bara kanske :D

Puss&kram /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards