♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Suss - 12 november 2008 14:52

Känner inte alls för att gå iväg till jobbet idag. Det tar emot. Jag har ont i magen,känner mig skakig och blir ledsen i ögat när jag tänker på att gå dit. Endå är det inte värst för Mig. Katarina ska stanna hemma idag, moster var snäll och hoppade in för henne. Men det är väl bara att gå dit och se glad ut. Förhoppningsvis så kommer dom väl inte tillbaka igen. Och ingen annan heller.. Det är sjukt att man blir så rädd för en människa som man kanske till och med sett. För det kan ju faktiskt vara så att det är en person som brukar handla hos oss. Det vet vi ju inte. Varit en sväng hos mormor, pappa och på fritidsgården och pratat med Annika. Känns bra att prata om det Mycket. Men det känns som man spekulerar alldeles för mycket. Vad som kunde gjorts/hänt. Ye ye, nu har man varit med om det också. Hoppas det var första & sista gången!


Gu sicket skumt väder det är ute. Jätte konstigt ljus, det regnar o regnar heeeela tiden! Suck'
Förut när jag var på gården så ringde det, det var en fd ledare från ett läger vi åkte på som små. Hon jobbar på posten och hade sett mina förstoringar som var bort tappade! Vilken tur att det var jag på bilden så hon kände igen mig :D   Hon skulle ta med mina foton till jobbet och lämna dom där. Wiii! :D   Najs, nu får jag dubbelt. Undra vad jag ska gö med dom andra.

Har haft hela dagen på mitt att ordna mat o så. Men jag varken orkar eller har lust. Får väl göra det ikväll eller något... Jag vill bara vara hemma och krypa ner under täcket med Daviiiden <3

Ne nu får det vara färdig bloggat. Måste duscha o sånt.
Puss&kram Susannne<3

Av Suss - 12 november 2008 08:40

Maskerad man rånade butik
En maskerad man rånade en livsmedelsbutik i Rannebergen.
Han försvann från platsen på moped.

Larmet kom in till polisen 20.06 på tisdagskvällen. En man iklädd rånarluva gick in i livsmedelsbutiken på Fjällblomman i Rannebergen. Med kniv hotade han personalen. Vad han fick med sig är ännu oklart.

Utanför affären mötte han upp sin kompis och de försvann i väg på en moped i riktning mot Angereds torg.
Polisen har sökt i området under kvällen. Ingen person kom till skada.




Jag vet inte vad eller hur jag ska börja skriva.
Kanske inte ska skriva så mycket alls om det.
Jag vill tala om hur stolt jag är över Katarina som var så duktig, höll sig lugn & sansad.
Jag är glad att det inte var Jag som stod bakom kassan när rånaren kom in.
Samtidigt känns det som jag svek Katarina som inte kom fram bakom hyllorna.
Men vad skulle jag gjort? Han hade kanske krävt pengar från mig med och fått med sig ännu mer.
Jag irrade runt runt på samma plats och sedan började jag skaka,sjukt mycket! Försökte se mellan hyllorna,men det var inte det lättaste.
Det var tur att han inte tog till med kniven, det var ingen dålig kniv.
Jag hoppas att Katarina kan komma tillbaka till jobbet efter en sånhär grej.
Jag själv skulle nog inte klara av det. På det sättet e jag väldigt svag.
Ne nu vill jag nog inte skriva mer om detta.
Jag har dom som jag kan prata om det med. Det räcker.

Nu ska jag gå till mormor och äta frukost.
Hejjsvejs Susanne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards