♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 21 november 2008

Av Suss - 21 november 2008 10:05

Idag är jag Ledig. Så himla gott! Önska jag kunde fått den sovmorgon som jag förtjänar :9    Var tvungen att knalla ner till jobbet halv nio imorse. Vi skulle få lite mer information om cash guarden. Nu slipper vi bland annat fylla på ett mynt i taget. Haha! När jag kom hem åt jag frulle, har la inte hunnit så mycket mer. Ska plocka in min tvätt i garderoben som hängt där sen jag tvättade i veckan. Jag tänker nästan varje dag " varför gör man bara inte allting med detsamma så slipper man ju städa sen " men Endå gör jag det inte. Iddi. Vill gärna åka över till gymmet en sväng med. Får se hur jag gör. Vill hinna med så mycket när jag är ledig. Men tiden räcker inte till! Jobbar helgen. Suck. Lite roligare känns det väl nu, när vi fått lite nya saker att lära oss o sånt. Men annars är ju allting detsamma..

I natt/morse drömde jag Jäääätte mycket konstigt. Det tråkiga är att det inte är sammanhängande så det går inte riktigt att återberätta... Men jag minns iaf att David gick iväg med en blå
BARNVAGN?! :O   Ooh Oooh! Vad betyder det?

Jag har förresten inte sovit så gott & skönt som i natt, på länge. David kom på den fiffigaste idén att binda ihop madrasserna så dom inte glider isär under natten. Det funkade finemang! Synd att det skulle ta sån tid innan han kläckte den idén. Heheh. <3

Igår kväll kom det lite snö. David var som ett litet barn.
Så sööt! Han var helt lycklig för att det kom snö. När den slutade upp för ett tag blev han helt förtvivlad. Sprang i fönstret hela tiden för att se om det la sig. Önska jag kunde ge dig en skidbacke så du fick åka lite ;D  David har nämligen tjötat om att åka skidor i flera veckor nu.. :9

Ne, om man skulle sätta lite fart? Så man hinner med lite idag. Ska vrida på musiken så man kommer igång! Ha en bra dag.


Puss&Kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards