♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 29 november 2008

Av Suss - 29 november 2008 23:40

Idag sov vi lääääääänge. Vaknade la vid tolv tiden nångång o sen skutta jag ner till affären o handla lite frukost. David stannade hemma o skötte kokning av gröt & ägg ;)     Vid två-tre tiden var vi rastlösa men kom inte på något vi ville göra. Kvart i tre kom vi på att vi kunde åka skridskor i Isdala. Kollade upp öppetiderna, visade sig att de skulle stänga för allmänheten om en kvart. Suck!  Det blev att vi kolla teve/dator och lite sånt istället. Busa runt o skratta ;D   De va roligt det med. Hi Hi!    Vid sex tiden åkte vi ner till Ica Maxi och handlade middagsmat (kvällsmat,hehe). Blev ett pizza kit med massa gott på. Mmmums. Sen har vi latat oss ännu mer framför teve/dator. David frågade vart han skulle göra av sin stationära dator nu när han ska flytta in :)   Spanade på ett skrivbord som den ska få stå på,i det hörn som min gamla dator fick stå. Hittade ett fint på Ikea,som kostade 12oo nånting tror jag. Spanade lite på blocket och efter en stunds letande hittade jag det för 7oo-8oo spänn,både i ljust och mörkt :D   Vi var väl mest ute efter det mörka men på det satt en lampa som det stod "följer med på köpet" eller nåt liknande. Undrar om den sitter fast på då eller? Hmmz!   Medans vi väntade på att klockan skulle bli strax innan elva då vi skulle åka och hämta syster på jobbet så kollade vi på en film, Get smart eller nåt sånt hette den. Ganska roligt film faktiskt :D   Nu är vi hemma igen. Känner mig både trööött & rastlös. Ångrar denna slappis dag lite :P     Ne nu ska jag ta med mig min pojkvän/sambo och krypa ner i sängen.

Puss&Kram Susannne<3



Kul att höra vilka som läser min blogg :D  Trodde inte det var så många.
Det vore kul om ni som läser skriver lite kommentarer!
Godnatt-*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards