♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 25 november 2008

Av Suss - 25 november 2008 11:22

Igår åkte jag med Bellabus till solariet i A.c, tyckte så synd om henne när hon väntat så länge och hennes kompis inte kunde åka med sen.. :)
Efter det åkte jag mot stan, mötte upp Nadja & Melina på bussen. Vi åkte till henne´s pappa en sväng, sedan kolla vi efter vantar & mössa i stan. Köpte en svart/rutgrejig everest mössa. Den va varm o gó! Vid sex gick "Fis" och jag på ett body pump pass :D   aj aj min rööv :9 tog in som f**n. Det känns idag kan man säga! Hehe.
Mötte min älskling på parkeringen, värsta tajmingen. Vi drack te och åt knäckemacka sen dusch/badade jag en stund.. Jag var helt torr, duschar nog alldeles för mycket egentligen. Hmm.. David hjälpte mig att smörja in mig, hehe. Värsta slappt :P     Han led inte direkt. Hihi

Imorse när David skulle gå upp till jobbet, vakna jag av att något rullade ner i halsen på mig. Det var piercing kulan som lossnat och rulla ner i strupen. Den stannade sådär lagom att man varken kunde få den upp eller ner. Drack vatten, tror den rulla ner en bit. Men det känns fortfarande som att den sitter ner i halsen. Tur att den är så liten att den kommer ut den naturliga vägen. Hahah! :P
När Daviden hade gått iväg la jag mig i sängen o titta på tvn en stund, slocknade någon halv timme-timme. Skulle åkt iväg till gymmet men jag kände bara Nej, inte idag. Ingen lust alls, jag var ju faktiskt duktig igår :9

Gick upp vid nio tiden, käkade gröt frukost, tittade på teve och startade datorn. Betalade mina manuella räkningar. Dom flesta ligger på e faktura eller autogiro :)     Lönen kom ju idag, gott. Men inte alls lika kul när man inser hur mycket man ska betala i räkningar. Typ HALVA lönen. MMKUL.
I denna månaden måste jag köpa presenter till syrrorna, annars så är det inget speciellt som Måste köpas. Ska försöka hålla mig från att köpa massa bös som inte behövs egentligen. Måste lägga undan så mycket jag kan till körkortet. Jag SKA ta de där nedrans körkortet!! Måste ta tag i det ordentligt. David får va på mig med piskan så det händer något! :/

Funderar på det här med mitt hår också. Vill verkligen ha det blondt igen. Hårfrisören eller göra hemma? Det är frågan. Ska kolla upp vad det kostar hos frissan. Annars köper jag blekning & silver schampo. Skulle vilja ha förlängning också.. Ye ye..

Ha det så bra idag gott folk!

Pussar&Kramar Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards