♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 november 2008

Av Suss - 9 november 2008 22:08

Måste rätta till ett fel. Jag skrev igår att Melina satt i en "potta", den heter tydligen Bumbo-stol! Feeelåt, visste inte. Hehe. Det är en stol för bebisar som inte kan hålla upp huvudet själva än.

Igår kväll hände det inte mycket. Vi tog det bara lugnt.. Somnade ändå sent. Imorse var jag jääätte trött. Ville inte alls jobba. (som vanligt iofs) När jag kom ner till jobbet var min kollega redan där, när jag kom in så hade hon redan fixat allting med baket och bullarna mm.. Så det enda jag behövde göra var tidningarna och hämta kassorna. Gööött. Dagen kilade på,gick rätt snabbt faktiskt. Daviden kom och hämtade mig efter jag slutat. När vi kom hem tinade vi upp kebab kött. Tog fan 2 timmar att tina upp så att det gick att steka! Var så hungrig att jag mådde illa. Sen har vi bara tagit det lugnt, softat framför teven. David köpte sån färdig paj, som man bara slänger ihop, häromdagen. Vi åt lite av den efter maten. Iiiiisch va äckelig den var. Jag håller mig till riktigt egen gjord paj! Bleh' Nu ska jag boka in mig på ett Body pump pass imorgon kväll, Fis & jag ska gå på det. Evisen ska få bli barnpassad. Hihi. Ha det så gott, tjingeling!

Pusss Susanne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards