♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Suss - 10 november 2008 08:04

..läsa gamla blogg inlägg! Hade funderingar på att radera bort några. Men äsch.. Det som har varit har varit. Det är Då tid! Men shit va man har förändrats på ett år. Känner mig inte alls sådan längre. Det bästaste av allting när man läser, e att jag hittat min drömprins som jag så länge letat efter :D  Min underbara Daviiid<3  inga mer inlägg med olycklig kärlek. Nu är det bara massa kärleks inlägg och så ska det fortsätta hoppas jag! Från min sida så känns det bara bättre och bättre för varje dag med dig. Jag har fortfarande pirret i magen när jag ska träffa dig och du gör mig alltid glad. När jag tappar humöret så gör du mig glad igen. Du är mitt ljus i mörkret<3  Jag trodde jag känt kärlek innan men detta är bättre än allt annat jag känt förut. Det kommer väl med mognandet antar jag. Det går inte många minuter om dagen som jag Inte tänker på dig mitt hjärtaa! Du är det bästa som hänt mig. Jag älskar dig<3 Det kommer bli många många mer kärleksinlägg om diig.

Idag är jag ledig. Efter Daviden gått imorse försökte jag somna om. Men det blåste mot fönstret så mycket att när jag just somnat till så vakna jag av blåsten igen och blev lite rädd :$  Kunde inte somna om igen!.. suck'  Idag hade jag bara velat ligga i sängen och goosa med älsklingen men han var ju tvungen att åka till jobbet. Det hade varit skönt med en
extra söndag!! Såna här helger skulle jag vilja ha fler av. Värsta soft, ledig fredag-lördag jobba söndag och ledig måndag :D  skööönt! Tänk om det vore så varje helg jag jobbar. Heheh! Vet inte vad jag ska hitta på idag, funderar på olika saker men kan inte bestämma mig. Storstäda här hemma hade inte varit fel, fräscha till det lite. Ikväll ska jag och Fis iväg på Body pump iaf, bokat och klart! :)   älsklingen ska spela badminton med sin kompis efter jobbet så då tänkte jag att jag med kan gå iväg på något. Synd bara att man får vänta hela dagen..

När man jobbar som jag gör så får man höra en himla massa
skvaller. Igår fick jag höra att hunden som irrade omkring här i lördags kom från Gråbo. Hur i herransnamn ((chefen som använder det ordet)) hade den hamnat hääär kan man undra?! I lördags kväll har även en kvinna i en av trappuppgångarna här blivit rånad av några sketungar! Som tur var så stoppade en man det när han kom ut på sin balkong och såg att något inte stod rätt till! Inte nog med det så ska tydligen en tjej suttit på busshållplatsen och blivit indragen i en bil! :O (Inte på samma dag, utan tydligen tidigare tillfälle) Vad är detta!? Ska man inte våga gå ut ensam längre? SJUKT! Vart är denna värld påväg kan man undra?

Varje dag när man läser tidningen så är det ju någon som blivit kidnappad, skjuten/nedslagen eller mördad! Ska man behöva gå runt och vara Rädd? :S


Nu börjar jag bli trött, varit vaken timme nu.
Förresten,när jag kollade några av mina gamla blogg inlägg, så var det ungefär ett år sedan jag färgade håret mörkt senast. Och
ångrade mig! :/   Vadå minnet är kort? Hahahah. Varför göra om samma sak igen. Skulle kanske läst mina gamla blogg inlägg innan jag färgade det, denna gången. Hehe! Apropå hår skulle jag verkligen behöva styla om mitt hår, det går ju inte att göra någonting med det. Det hänger bara rätt ner! :O

Nu får det räcka med blogg för idag. eller iaf för stunden!
Puss&kram Susanne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards