♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 11 november 2008

Av Suss - 11 november 2008 08:36

EH JA! Det kan man lugnt säga! Har såå ont i benen :P Dom där pumpningarna gjorde sitt om man säger så. Hehe. Men det var väldigt skoj att komma iväg på Body pump pass igen, det var länge sen sist. Tack Fis för att du ville gå med. Annars hade jag inte kommit iväg själv.. När jag kom hem efter BP så var min älskling redan här hemma :D  Så skulle det vara jämt.. :)  Jag duschade och käkade sen tog vi det bara lugnt i soffan. Var helt slut efter passet. Phew.

Idag tänkte jag mig iväg till
gymmet, sola & träna lite grann. Har sån träningsvärk så jag skulle helst bara vilja sitta stilla, så det inte gör ont :9   Börjar jobba "tidigt" idag. Så det blir rätt knappt om tid. Hinner dit träna någon timme kanske och sen hem o göra mig ordning. Ikväll hoppas jag att Daviden kommer och gosar med mig..  :)   Längtar till helgen när vi kan ligga och dra oss halva dagen. Jag älskar att bara ligga i sängen och gosa med dig. Önska vi kunde göra det oftare :D   helst varje daaag. Men du börjar ju jobba så tidigt så det går ju inte... 

Ne nu ska jag ta o borsta tänderna och packa ihop gym grejerna. Have a nice day, puss&kram Susanne<3



P.s Saknar er syrrorna <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards