♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Suss - 5 november 2008 10:59

Häromdagen kom det in en kille på jobbet och frågade efter Halebop påfyllning till mobilen. Jag svarade honom, vi har tyvärr inte det. VA ELAK DU ÄR! säger han till mig då å spänner ögonen i mig. Jag rygga tillbaka och fick inte fram nåt annat än "förlåt". Han ba Det gör ingenting och så gick han. Hahaha. Sicken mupp! Kom änna i chock tillstånd där en stund innan jag fatta vad som hände. Otroligt vilka konstiga typer det finns! Han menade ju inte något elakt med att säga sådär, antar jag. Men det var änna konstigt sagt tycker jag. He he. I måndags kväll tvättade jag 6 maskiner med tvätt! eller var det så många? Iaf så var det precis så allt fick plats på mina torkställningar. David var snäll och gjorde mig sällskap ner och upp i varje sväng. Hatar att gå till tvättstugan ensam. Man vet ju inte nu för tiden, man kan ju bli bortrövad!! Igår fick jag ta några handtvätt maskiner också. Under tiden jag tvättade i måndags så tog jag fram massa kartonger från förrådet med massa crap. Rensade lite. Fick iaf ihop det till typ 3kartonger utav 6. Bra gjort tycker jag. David tyckte jag skulle slänga allihop. Vissa saker har ju faktiskt ett värde, så det kan man ju inte göra! även fast att det kanske ser ut att vara "skräp". Idag skulle jag åkt iväg med Viktoria på lite äventyr. Men hon skickade sms imorse och sa att hon var dålig och ville stanna hemma och krya på sig. Pratade med Nadja för någon timme sen, vi ska mötas och åka på andra äventyr istället. Bara det att jag fått svidit när jag kissar nu igen. Så jag måste klunka en massa vatten så jag kan kissa innan jag kan gå iväg någonstans! Ååååh. Orka!


Igårkväll när David och jag gick till sängs så låg jag bara och tittade på honom, hur länge som helst. Jag kan fortfarande inte fatta hur han kunde hamna i min säng. Varenda natt! Våran historia é gaanska unik. Ska ta och skriva ner den någon dag när jag har lite mer tid. Jag är iaf väldigt glad att du beslöt dig för att prata med mig & att du träffade mig! Annars hade jag inte varit så lycklig som jag är idag. Med dig <3      underbara människa!!
 Jag älskar dig bejbi, du är mitt lyckorus <3     kääärlek.


Pussar&Kramar Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards