♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Suss - 28 november 2008 12:00

Hejhallå!    David studsa upp klockan sex till jobbet, jag hade tänkt sova vidare en liten stund och sen åka till gymmet. Men jag ändrade mig :)  Låg och gottade mig en stund, sen gick jag till mormor och åt frulle. Moster var där också. Ringde lite samtal och sen gick jag ner till bostadsbolaget å hämtade 2st stöld kryckor. Igår fick jag en parkeringsplats till :)  fast den börjar inte gälla förrens den 1e. Så störande, det är typ 3-4 bilar mellan mina parkeringar, kan inte dom andra flytta ett steg åt andra hållet så jag kan få dom bredvid istället? :D   Bytte mormor´s vichy vatten´s back när jag ändå var där nere. Lämnade det och gick sen hem. Fastnade med att ladda upp massa bilder på olika sidor.. Eeeehm. Tänkte åka ner till A.c å sola. Ska prova solariet som man står upp i! :)  det ska visst bara bra har jag hört! Handla lite frukt till mormor och sen hinna städa och göra lite mat innan jag ska jobba. Så nu får jag änna skynda på lite! Fastnade här lite längre än jag tänkt. Ikväll ska David på julbord med sitt jobb.. Undra om det blir sent? Jag vågar inte fråga :P Då kanske han tror att jag inte vill att han ska gå på det. Undra vad jag ska hitta på? Jobbar visserligen till åtta men han lär väl inte vara hemma tills dess :9   Idag tog jag förresten, för mig det stora steget. Frågade om han vill flytta in hos mig,helt! :)   Ja fick som svar, " Ja det är klart jag vill bo ihop med dig! " :D   Wii!      Vi bor typ nästan tillsammans,bara hans saker som fattas! Vi ska prata mer om det sen. Håller er uppdaterade (a).       Igårkväll var vi förresten uppe hos moster en sväng, kollade ultraljud´s bilderna & videon på bebisen. Gu va häftigt att man kan se allting så tydligen när hon bara är i V. 16 + 2 . Skit häftigt verkligen! :D   Många månader kvar tills min nya kusin tittar ut. Beräknad till 1o e Maj! :)

Nu ska jag skynda mig på så jag hinner med allt!
Puss&Kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards