♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Suss - 18 november 2008 11:50

Idag sov jag läääänge. Det var egentligen inte meningen men äh. Det var så gott att bara sova! Tycker jag var värd det :9    Igår på jobbet fick Katarina och jag liiiiite panik när det började närma sig stängning och vakten inte dök upp! Vi ringde chefen och frågade honom om det inte skulle komma någon. Han ringde och ordna så dom skickade en snubbe som hann preciiis komma tills vi skulle dra igen dörrarna typ. Precis innan kom Rolle å handla så vi höll kvar honom ett slag. Han är ju vakt :)  Tacktack! Vakten som kom fick åka med il fart från gamlestan och upp till oss,på 13min! Han hann iaf. Det var ju bra de! Efter jobbet kom älskling, som vanligt :D Wii! Jag hade bokat tvätt tid så vi knallade ner med 2 säckar tvätt. Tycker inte det var såå längesen jag tvättade endå var det så mycket! :O   Vi tog det bara lugnt framför teven/datorerna. Sen var det bed tajm. Lite mys o gos innan vi slocknade båda två. Snark :9    Skulle behöva städa ordning lite här, men jag får nog börjar göra mig ordning för jobbet och städa ikväll.. eller imorgon istället. Det är det sämsta med att sova så länge. Man hinner ingenting. Äsch, det är väl inte hela världen :)     Duschen väntar,tjingeliiiing!

PoK Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards