♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 27 november 2008

Av Suss - 27 november 2008 21:40

Igår var jag iväg till gymmet, jääääätte tidigt på morgonen. Efter det åkte jag hem och gjorde mig ordning skulle möta syster yster vid elva-tolv. Vi möttes,jag bokade klipp tid (ska klippa & färga mitt hår på måndag) och lämnade in en väska som behövde en ny kedja. Sen åkte vi med spårvagnen in till stan. Syrran skulle köpa jacka till sig och andra systern. Dom inne på Stadium tyckte de va liiite konstigt att hon köpte 2 likadana jackor i olika färger :P  Hon fick förklarat att den andra va till tvillingsyrran ;9   Sen kikade vi runt lite här och där. Köpte presenter till systrarna och en julklapp till min älskling :D   Vi mötte upp andra syrran och sen åkte vi hem. Käkade hos pappa och sedan var det bara att springa ner till jobbet!..

Idag var jag också uppe med tuppen. Jag åkte med Katarina från jobbet, in till stan för att gå på Stadium invigning (inne i 5an/Nordstan). Det skulle vara så hiiimla mycket bra erbjudande och sånt. (Vilket det inte alls var, besvikelse) Vi kom dit tio minuter innan öppning och ni Aaanar inte hur lång den j*kla kön var! Hur många meter som helst!! Vi trodde det var ett skämt. Haha! Vi stod i kö en timme, kollade runt lite grann (var besvikna som f***n, trodde det skulle finnas mycket mer billiga saker) sen fick vi stå i kö 45 minuter!  Vi åkte vidare därifrån till Bäckebol och kollade läget på Media Markt som också är nyöppnat. Katarina skulle möta sin pappa och handla lite saker.. :)  Vid tolv tiden mötte jag upp Nadja & Melina på bussen mot stan. Nadja skulle köpa sig en vinterjacka. Vi irrade runt överallt. Jag har varit inne på den nya Stadium tre gånger idag. Haha! ;S   Medans Nadja provade jackor så höll jag Melina. Den lilla sketongen spydde på mig 3 gånger! Euuui :P    Nadja ba, "men herregud va känslig du e" :P  Men jag e la inte van vid bebis spy lukt!  Yyysch.    Vi käkade på Paprika och sedan åkte vi hem åt varsitt håll. Jag åkte till jobbet och arbetade några timmar.. Sen kom min David och hämtade upp mig.

Tja, de va väl allt eller det mesta :9
Nu ska vi kila upp till moster och danel en sväng och titta på deras bebis som ligger i ugnen ;)  haha.. (Ultraljuds video) 

Puss&Kram Susannne<3



    
                    * Kön bakåt *                                       * Kön framåt *

           
                              Tänkte klippa & färga nåt i denna stilen.
                                          Kanske lite mer blondt.
                                                  
   Fint ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards