♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 17 november 2008

Av Suss - 17 november 2008 11:23

Jag är så besviken! Kommer från Kvinnokliniken.. Var där för en liten kontroll. Trodde man skulle bli trevligt bemött som förra gången. Men nääärå! Denna gången fick man en liten ragata som inte borde jobba som gynekolog. Hon var för det första inte det minsta trevligt, sen var hon inte alls försiktig och det kändes mer eller mindre som hon tänkte " jäkla snorunge". Dom hade en undersökningsblankett som man skulle fylla i. Där talade jag om precis vad jag tyckte! Det var väldigt passande att dom hade en sådan lapp. Det känns som att jag lika gärna kunde gått till ungdomsmottagningen och sluppit kasta 2oo spänn i sjön! Åh så irriterande! Jag är så besviken att jag hade fanimej lust att grina när jag gick därifrån. K*rring!!! Talar jag om att jag vill ha en ny sorts preventivmedel för jag har blödningar utav dom jag har nu. Då ger hon mig en sort som man kan få blödningar varenda dag i 1-2 månader. Hur pantad får man lov att bli?! Då använder jag ju hellre den sorten jag har och hoppas på att blödningarna går över. Näääe säger jag! Är så pisstoff.

Och bara för jag var lite upprörd över detta, så tog jag fel spårvagn när jag skulle till optikern. Kom på det i tid iaf och hann bara åka 2 hållplatser. Fan va dum jag kände mig. Men till slut kom jag iaf rätt. Optikern hade gjort nåt fel så jag hade fått samma sorts linser som förra gången. Någon dubbel beställning. Som tur var hade dom den rätta sorten Där så jag slapp vänta ytterligare på rätt sort. Nu ska det nog bli bra :)

Pratade med mammis, var ju så upprörd så någon var ju tvungen att höra på. Hon har fått tag i en ny bil äntligen. En ford mondeo, vinröd. På bilden såg den helt okej ut, förutom på sidan framtill. Men den är ju körduglig iaf. Det är huvudsaken! Man kan inte bo ute i buschen utan en bil,det går inte.

Imorse höll älsklingen på att försova sig. Eller ja, han gjorde det. Så när Min klocka ringde då gick han upp. Fort som bara den. Hann knappt säga hejdå innan han hade gått iväg :(     snyft.
Jag är sååå glad att jag träffat denna underbara människa! Jag kan inte säga det nog många gånger. Jag vill pussa & krama på honom hela tiden. Jag kan sitta och bara titta på honom hur länge som helst, alla härliga känslor bara spritter i kroppen på mig! Det är svårt att förstå att man har funnit en person som passar en så bra. Vi är lika fast endå olika. Det passar alldeles utmärkt ihop :9 
   

J
ag älskar dig av hela mitt hjärta Daviiid<3



PoK Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards