♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Suss - 8 november 2008 17:09

Tjingeliing!! Idag har vi varit på dop, Melina har döpt sig. - Melina Miranda Edvardsen - Vi hämtade upp Malin i A.c sen bar det av till Sävekyrka. Cermonin höll bara på i 25min och då var det ändå 3st barn som döptes. Melina var jätte duktig, enda barnet som var tyst under hela tiden. Efter åt var det fika. Det bjöds på smörgåstårta,kaffe dricka bullar och kakor. Melina fick massa presenter. Hon var så söt, satt framme på bordet i sin "stol". Egentligen är det en potta tror jag. Men det har hon ju inte börjat använda än. Heheh. Jag hade köpt ett halsband med en ängel. Nadja´s moster hade köpt ett likadant med tillhörande örhängen så jag fick byta mitt halsband. Veronica,Jonas & Joline hade köpt något set med massa saker. Det fick hon 3st av så dom fick också byta sitt. Hehe! Så kan det bli. Hon fick saker som jag hade funderat på att köpa. Tur att jag inte köpte dom. Efter dopet lämnade vi av Malin i A.c Sen åkte vi och tanka, vidare till Allum och bytte halsbandet med en gång.. Det blev ett med en fjärill istället. (Hoppas inte Nadja läser här förrens jag gett det) När vi kom hem på parkeringen sprang det en hund lös, det var fullt pådrag. Hehe. Massa folk som kolla ut i fönstrena och några som försökte fånga hunden! Sen har det inte hänt så mycket mer. Vi har fikat och funderat på vad vi ska käka för mat... Jag é rastlös. Vill göra något skoj! Imorgon ska jag iofs jobba så det kan ju vara skönt att bara ta det lugnt med... Det är bara de att det känns som att vi Alltid tar det lugnt. Moster frågade om vi ville komma dit ikväll,får se om vi knallar dit :)

Puss&kram Susanne
<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards