♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Suss - 7 november 2008 08:50

Gomorron gomorron! Här var det ingen sovmorgon fast en man är ledig! Somnade inte om efter att Daviiid gått iväg till jobbet. Fastna framför "Days of our lives". Dom har ju börjat att ha reprisen klockan sju på morgonen!! J*kligt dåligt tycker jag. Runt tio var ju perfekt! Skulle iofs ändå ringa bostadsbolaget vid åtta-nio tiden så jag var ju ändå tvungen att vakna då. Var tvungen att ringa ang parkering. Måste ha en till. Vi har fått låna en granne´s parkeringsplats. Men vilken dag som helst så får dom tillbaka sin bil från lagning så det är bäst att kolla efter en ny. Min vakmästare som jag har nu hade vi när jag var liten. Så vi "känner" honom. När han hör att det är Jag som ringer så låter han alltid lite extra glad. Hehe. Jag talade om hur läget låg till, att jag skaffat pojkvän som har bil och att vi lånat en annan´s plats så länge men nu behöver dom den tillbaka. Åh va roligt!, sa han till mig när jag sa pojkvän. Grattis! Heheh. Han é go han. Hoppas på lite för tur. Håll tummarna! He he. Igår när jag slutade så hörde jag ingenting från Daviiid,tänkte han har väl säkert somnat. Men han brukar iofs ställa klockan så han ska vakna tills när jag slutar. Jag tog bussen hem, när klockan var 2o.45 så ringde jag upp honom. Blev ju änna orolig att det hänt något! Han var alldeles yr-vaken. Hihih. En stund senare kom han, vi hjälpte pappa med en grej innan vi gick hem till mig. Jag var pigg och kunde inte somna när vi la oss. Suck. Till slut somnade jag tydligen iaf. Och i natt har jag drömt de sjukaste drömmarna! uuuusch. Hahah!! Kan inte ens med att berätta om dem. Kan berätta att jag kört cheva inatt iaf. Som inte gick att bromsa med! Fattar allvarligt talat inte vart jag får alla mina drömmar ifrån. Iofs när man tänker efter så hänger dom liiite ihop med saker som hänt, sagts eller setts under dagen. Jag skulle vilja kolla upp hur det funkar med drömmar. Skulle vara intressant! Jag ska nu äta lite frukost, åka till gymmet. Känner för att sola! Ja, träna lite också. Tror nog att det gett liiite effekt. Tycker det ser ut så iaf. Daviiid är ingen idé att fråga, han tycker min kropp är fin hela tiden. Tihi! Kollade förresten in på hans NS sida förut, han är förändrats jätte mycket sen vi blev tillsammans, eller ja innan.. Ne nu kurrar magen! Måste komma iväg, ska änna åka till stan och köpa dop present också innan dagen är slut.

PUSS Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards