♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Suss - 3 november 2008 12:09

Kvällen i lördags så körde jag ju in till stan och hämtade syrran. Det gick fint. Förutom att när vi var vid David så var jag påväg att köra fel. Pinsamt. Både Sofia och David ropade till "vad gör du, vart ska du?! " Pinsamt! :/    Sofia slingade mitt hår, pappa kom en sväng och tjöta också. Han var sällskaps sjuk. Hi hi. David och jag kröp ner och gosa tills vi slockna... Han är världens finaste pojkvän<3 Söndagen låg vi kvar i sängen rätt länge. Sen när vi väl kom upp hamna vi på soffan efter vi ätit frukost. Jag kände mig jätte stressad. Skulle åka till mamma en sväng. Jag skulle övn.köra och ville inte att det skulle hinna bli mörkt. Vi kom iväg till slut. Vi käkade kyckling, ris & curry sås hos mamma. Hade längtat efter hennes curry sås. Tyvärr så blev den inte som den brukar. Men jag fick iaf träffat mamma en sväng och pratat. Allting känns så jobbigt. Orkar inte ha det så här. Jag vill bara grina när jag tänker på det. Jag vill inte att hon ska vara där borta. Med honom.   Vi kom hem vid sju tiden tror jag. Det var kolsvart ute. David fick köra hem. Mitt mörke seende sugen. Jag veeet. Man måste öva upp det. Men igår ville jag bara hem, så David fick köra. Vi tittade på teve och hade det mysigt med tända ljus o så.. Sen slockna David till. Då hoppa och pussa jag lite på honom så han vaknade och sedan fick han vaxa mig. Hahaha. F*N va ont det gjorde. Och han bara fliiina! Nu är det lent och fint iaf. Men vetefasiken om jag kommer göra om det. Aootch! Sen blev han trött efter en stund igen och slockna igen. Så vi gick till sängs. Mysmysmys<3   Jag älskar dig bejbi<33     Imorse skulle jag åkt iväg till gymmet. Men jag snooza och snooza sen hade klockan blivit för mycket. Hade inte hunnit tillbaka i tid. Somnade om igeeen och vaknade lite då och då. Till slut var klockan halv tolv!! Gick upp och käka frulle. Nu har jag lite brottom att göra mig ordning. Börjar jobba halv två.      Puss&kram /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards