♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Suss - 1 oktober 2007 20:16

Jobbade morgon idag, fick gå upp klockan halv sju.

Sov JÄTTE dåligt i natt. Kändes inte som ja sovit nåt alls..

Jobbade o8.45 - 14.oo

Gick hem, trodde syrrorna skulle åkt till mamma i Floda men de hade dom inte.

Ena va i Angered & lämnade tillbaka filmen vi hyrde igår.

( Alpha dog hette den, j film. Blev jätte arg & ledsen. Det var en verklighets baserad film dessutom ! )

När jag åkte upp i hissen märkte jag att det var folk på 2a våningen.

När jag kom upp till mig kikade jag ut i fönstret & såg att där stod det en polis bil. Började bli lite smått orolig att det gällde min grannkompis Roger.

Vilket det visade sig göra också!

Efter ett tag kom en polis o knackade på min dörr.

Det första jag fråga när han presenterade sig var " Är det Roger?! "

Då ville han komma in och talas vid lite mer..

Berättade att jag såg honom i fredags kväll senast..

Han verkade ledsen eller arg för något ?

Han ena kompis sa " Det är lugnt Roger, det ordnar sig "

Polisen ville inte tala om ifall det var Roger dom hittad, död...

Men det var i hans lägenhet & vem skulle det annars vara!? : O

Jag kan inte smälta allt det här.

Jag har fått en enormjäkla huvudvärk.

Jag vill inte tro att allt detta händer.


Fick höra massor om Peter också,

fast utav kompis då som också stod på utsidan.

Dom tror inte att han tog livet av sig, eller dom är iaf inte säkra på att det var så!

Varför varför varför händer allt detta ?

Dessa två människor kan inte tagit sina egna liv.

Jag kan inte tro det.

Det är ju inte ens säkert att det Är Roger.

Men i sånna fall borde han väl vara här omkring!? Eller hur?!


Det har varit poliser och folk utanför här sedan klockan två idag.

Nu står det flera stycken och fotar o filmar.


Kan inte någon bara säga att detta är en dröm ?

Att detta inte händer i verkligheten.

: ' (

Det är som en film...


Fick i alla fall reda på när Peter´s begravning är.

Den 18e oktober.

Det är inte skoj att gå på begravning men jag vill visa att jag bryr mig,

fastän att det var många år sedan vi umgicks...

Kan inte tänka mig hur det känns för alla anhöriga.


Rest in peace killar (F)

Det är många som tänker på er..


Nu orkar jag inte sitta här mer, mår riktigt kasst..

Funderar på att ta ett bad & lägga mig faktiskt..


Ska försökaaa tänka på annat, som min valp tex (a)...

Puss & Kram /Susanne <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards