♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Suss - 11 oktober 2007 17:35

här sitter jag i mina as tjusiga nya raggsockor som mormor stickat åt mig ; D

dom blev faktiskt kanoners, gillar dom enormt..

gröna & rosa är dom, med långa skaft!

önskade mig svarta med rosa, men dom här duger mer än bra! : )

varma och góa !

tack så mycket mormor !! ( f )


sov som en prinsessa i min nya säng i natt, la lite täcke och kuddar på den andra platsen så det inte skulle kännas så tomt.. : 9


under dagen har jag gjort detta;

* hälsar på mormor fått mina raggisar

* träffat pappa, åkt med honom till a centrum bland annat

* hälsat på mormor igen, fick lite mat mmmums.

* tjötat med mammis

* fixat tvätt tid, ska tvätta klockan nio ikväll  jippie ! : ]


det bara regnar o regnar ute, blåser som attans också!

snart finns de la inte ett blad kvar på träden.

kallt som bara den! brr. tur att jag har mina varma sockor nu : P


nu borde jag vara i fullgång med att städa här hemma,

ser ut som ett bomb nedslag : O

kläder högt och lågt, massa prylar som mamma skickat med mig.. mm

disk har jag inte så mycket iaf, skönt de ; P


haft huvudvärk nästan hela dan, skulle ba vilja lägga mig i ett varmt bad och drömma mig bort. känner inte alls för att stääda : /

sånna här dagar borde vara toppen att storstäda på,

men det är när de är sol ute som jag har städ humöret. . hmz


glömde skriva igår att jag hittade ett par as heta gummipjux!

baaara 999kr. vill ha ! : P 

nästa lön kanske ? (a) få se..


jag är jätte myssugen nu, vill ha dig här underbaring<3

jag har i alla fall hetaste bakgrunden & skärmsläckaren på min mobil ; D

snygging! ; )


nä nu får jag nog sätta igång att börja plocka lite.

pussar&kramar Din tös


/S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards