♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Suss - 8 oktober 2007 13:21

När jag var ute & gick stannade jag till vid utsiktsplatsen & tittade lite.


 stod och tänkte på dig underbaring<3



Nu måste jag hoppa in i duschen och göra ordning mig innan jobbet.

Undrar varför jag inte får något svar utav finastee.

Är förmodligen upptagen.


PussPuss /Susannisen<3

Av Suss - 8 oktober 2007 10:13

Igår kväll tog jag det bara lugnt,

kände mig deppig. som sagt.

Pratade lite med mammisen så kändes det lite bättre ( :

Hon tyckte jag skulle ta o lägga mig i sängen och läsa något så jag fick skingra tankarna lite. Det gjorde jag, började på en bok som jag lånat av Miira för jätte länge sen. Hann inte med så många sidor innan ögonen gick i kors. . Vet inte riktigt om det hjälpte så mycket att läsa en bok.

Hela tiden fanns ju alla tankarna där i bakgrunden.


Jag ska i alla fall åka till mammis imorgon,

OM jag inte får för mig att åka ikväll. efter jobbet..


Jag tänker på dig varje timme, minut & sekund..

Vill att du ska va här inte där.

Hur kan man kära ner sig i någon så fort ?

Jo för att du e helt underbar.

<3


Tror jag ska äta lite frukost, ladda i musik i mobilen som jag fortfarande inte fått tummen ur och gjort, sen ta en liten promenad i det soliga höstvädret.


Nedrans grannar! Nu tror jag grannen ovanför håller på att få nytt golv!

Det låter som att dom sprutar med en högtryck eller nåt emot golvet.

Snart kommer dom väl igenom mitt tak!

SLUTA UPP med att väsnas på morgonen!! MORR

Höll nästan på att få en hjärt attack när jag vaknade utav det ljudet ju! / :


Dags för frulle, puss&kram hela dan /Susanne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards