♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Suss - 10 oktober 2007 22:00

Pheeew. Lång dag.


Vaknade klockan halv nio, drog oss en liten stund.

Skullle vara redo för att åka klockan halv tio.


Tror ni att mamma & hennes kille var klara då?!

NEJ!

Kunde ju sovit en hel halvtimme till! c( :


Åkte iväg till Ria runt tio, käkade frulle där.

Sen fick vi lite kläder med oss och en säng/soffa.

Lämnade av säng/soffan hemma hos mamma,

lastade in min Nya säng + mormors nya sängram!

Åkte till Allum och fyndade ett par dojjor för 99 kr! ; D

Värsta fräscha för så lite pengar, undra varför dom sänkt priset ?

Shit the same. Dom duger tills vidare : P

Syrrorna och mamma shoppade också varsitt par..

Sen åkte vi vidare upp till mig lastade av, hälsa på mormor tills det var dags att gå till jobbet klockan tre.

Gu va träligt!, bandet på den kassan vi brukar använda mest har gått sönder så idag fick vi använda den andra kassan som är helt bakvänt.

Precis när jag vant mig att stå åt fel håll så var det dags att gå på golvet.

Fanns nästan ingenting att pula med, så jag gick mest runt och såg söt ut.

Nilo har fått svara på kunder´s frågor vad jag heter & om jag är singel : /

Ser det ut som hennes jobb kanske ? ; P Hahahha.

Vaffö frågar dom inte sånt själva, fegisar ; D

Är inte intresserad av er heller, så detså!

Handlade lite åt mormor när jag gick hem, lämnade av det sen gick jag hem till mig och provade kläder, pappa kom en sväng, när han gick började jag fixa lite mat och glodde på teve.

Hamnade här, ska snart ta en dusch tror ja, bädda min Nya säng o lägga mig.


Tänker på Dig hela tiden, : $

undrar vad du tycker & tänker för nåt..

Det är svårt att inte få förhoppningar, om oss.

Helst vill jag låta bli att tänka i "oss" banor.

Det kanske aldrig blir så (?)

Je je,

får se vad som händer och sker.

Jag gillar dig dundermycket iaf ska du veta killen.


Nu ska jag ladda på min telefon & ringa syrran.

Saknar&älskar er sötungar!!<3


Puss & kram <3

/S

  tänker på dig hjärtat<3


                                      PussSuss ; - * 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards