♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 15 oktober 2007

: /

Av Suss - 15 oktober 2007 23:39

nu har jag tagit mig det enormt varma sköna badet!

var iofs en stund sedan nu men.. : p


tänkte slita mig från datorn, göra mig en kopp varm obóy

och sätta mig framför teven med mina goa raggisar,

tills de e dags att nana sig..


jag saknar mina systrar<3

ensamt utan er.

ses snart igen!, rymmer nog till er nästa vecka (a).


försöker få mig att inte grubbla,

men de är hur svårt som helst !

hur gör man för att få bort grubblet : P

christian tyckte att jag skulle förvandla det till tänk istället.

går ju inte ! : /


natti natt /Sussie

Av Suss - 15 oktober 2007 21:20

Jobbat 15.oo - 2o.15 !

Jävla tjuvar & banditer, MORR !!


Känner mig sviken,

fler och fler sviker mig..


•» go away !


Här sitter jag, ensam och fundersam.

Som vanligt.

Hur kunde jag ens tänka i dom tankarna ?

Äääääh,

det är som vanligt...

De ba é så de é , vänj dig Susanne.


Ska nog ta mig ett varmt bad.

Njuta av att jag har ett badkar med varmvatten som rinner ur kranen,

hur mycket som helst! : D

Behöver inte vara orolig för att varm vattnet ska ta slut, alltså.


Imorgon blir det en städ  slash  tvätt dag !

Ba såatt ni vet.


Hejsvejs/S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards