♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 17 oktober 2007

...

Av Suss - 17 oktober 2007 23:49

Av Suss - 17 oktober 2007 22:49

*  Klev upp klockan nio, duschade osv..

* Åkte med moster & köpte kläder för begravningen

* I affären träffa jag Jessika, en gammal granne.

Alexandra säger, " där finns det långkalsonger "

Jag säger, " sådana har jag redan, fast dom är förstora "

Jessika som får syn på mig utan att jag ser henne säger,

" ja det är väl klart med en sån liten rompa "..

Jag och Alexandra kolla på varanda som två fågelholkar,

såg ju inte att det var hon som sa sådär ; D

Kände inte igen henne först heller, tog nåra sekunder innan poletten trillade ner. Minns inte ens när jag såg henne sist,

måste varit när dom flyttade från Rannebergen. 2-3 år sedan?

* Pappa kom hem till mormor och fikade med oss,

jag åt gammal jävla ost. Mådde skit dåligt när jag märkte detta. FY

* Började jobba klockan tre, slutade åtta..

Inga tjuvar idag, såvitt jag vet. Morrr

* Efter jobbet gick jag till mormor och tillagade lite lax.

Var inte alls lika gott när inte mormor också åt.. : (


Nu sitter jag hemma i min ensammasteensamhet.

Det är väl dags att lägga sig om en stund, skulle jag tro.


Imorgon är Peter´s begravning,

mår inte alls bra över att jag ska gå på den och se alla dessa ledsna människor.

Men jag vill så gärna visa att jag bryr mig,

han var en väldigt go kille och vi umgicks mycket när vi var små...

( f )


Tittade på bilder från midsommar festen vi hade.

Fyfarao, hur får man lov att se ut !?

Skäms gör ja. uusch

Radera dom!


Dom håller på att tvätta fasaden på mitt hus nu,

när jag kom hem från jobbet förut så hade en av kranarna kört över en liten lampa som står utanför min ingång : O

Herrejösses!, se er för med dom där schabraken!

Lampan lever iofs fortfarande men den ligger emot marken: / hmzz


» kärlek vid fel tillfälle.


Huuuum, tror det var något mer jag hade tänkt att blogga om idag,

men jag har så himla mycket som yr runt i skallen på mig så det är som alldeles bortblåst : /


Nu ska jag smygäta en smack glass : 9

Ha de gott folks puss /Susanne<3

Av Suss - 17 oktober 2007 00:52

mina inlägg låter helt sjuka nu när man läser dom ett par dar senare : /


varför kan jag Aldrig hålla mig till det jag bestämmer mig för ?!

:[


nu är det verkligen godnatt, klockan är strax ett!

jag ska upp tidigt imorn ju.


/..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards