♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Suss - 2 oktober 2007 20:04

Det var Inte Roger som dom hittade död.

Han sitter tydligen hos polisen. .

Tänk om Han är en mördare ? : /

Jag tror & hoppas Inte att det är så..


Tyvärr så var det en annan kille som man vet vem det var.

Krille kallas/kallades han. En ifrån Lövgärdet. .

Fyfan hur kan någon göra nåt sånt här.

Nu när vi kom hem från mamma i Floda låg det blommor & tända ljus utanför.

Han var inte mer än 21-22 år. Han hade ju massa år kvar att leva.


Nu känner jag mig rädd för att bo här.

Rannebergen har alltid varit mitt trygga hem.

Men nu vettefan asså, vad är det som händer ?!


Rip Krille (f)



Mamma kom och hämtade oss i förmiddags.

Jag övningskörde till Floda.

Vi har tagit massa saker ifrån det lilla huset till det stora hela daan.


 Mamma & jag fick även banka ihop en garderob... Då behövdes hammaren ! ; )


Ätit mammas goooooooooooooooda pannbiffar. Muums!

Nu är vi hemma igen, är jätte trötta. Zzz


Tror jag ska gå in o ta mig ett bad, glo på tv & lägga mig!

Jobb resten av veckan..


Jag vill hälsa på min valp ju : (


PUSSPUSS /Susanne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards