♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Suss - 29 oktober 2007 10:19

Faaan ! Skrev massor igår kväll, sen när jag spara så kom det "sidan kan inte visas". Och nu minns jag inte riktigt allt jag skrev / :


Fia och jag åkte iaf till Bäckebol för att käka där Nadja jobbar.

Jag var så otroligt sugen på Fish ´n´ ship.

(var inte alls så gott som jag tänkte mig)

Sen slutade Nadja jobba, kollade vi lite affärer.

Bland annat Jysk.

När vi kikade runt där inne så säger Nadja plötligt " han runkar! "

Jag och Sofia fatta nada, började kolla oss omkring,

frågade Nadja vafaen hon mena och kikade runt en gång till.

Där gick det fanimej runt en kille och runkade i affären !

Han gick efter folk o hade handen nere i byxorna o drog i den. Fyfaaan

Hur sjuk e man om man går runt i affärer och runkar !!

Det är väl inget fel på att runka, men att tända på att gå efter folk när dom handlar e väl en aaaning sjukt !?!

Vi blev chockade, rädda o helt skärrade.

Till slut gick iaf den där runk-idioten så vi kunde gå ur affärn.


Sen åkte vi med Nadja hem till henne,

kollade på teve och tjejsnackade lite.

( :


När vi kom hem var det nästan omedelbart bums i säng.

Somnade som två små grisar c( :


Idag var jag tvungen att gå upp tidigt för att ringa vårdcentralen,

tror att jag har magkatarr / :

Men såklart visade det sig att man måste ringa kvart i åtta för att få någon tid så det blir att gå upp tidigt imorgon med, för att ringa.

Börjar bli lite orolig att det gått över till magsår.

Hade så j ont i magen igår ) :


Tänkte åkt till gymmet, men ... (eeeh, kommer inte på någon bortförklaring (a)... )


Ska jobba sen klockan tre,

blir en låååång vecka. Usch o fy.


Pissväder e det ute me,

blir helt deprimerad ju !


Nu blir det frukost för Sofia har klivit upp ur sängen ( :

Puss&hej /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards