♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Suss - 22 oktober 2007 22:59

Mina ögon kan glittra mina läppar kan le..

          , men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Av Suss - 22 oktober 2007 22:18

Det gick bra på jobbet,

inga direkta konstigheter.. ( :

Efter jobbet gick jag till mormor och åt lite o sällskapa.


Nu e jag hemma, kollar på Prison Break som äntligen börjat igen!


Imorgon kommer kanske Sofia hit igen,

men bara om Viktoria åker iväg...

<3


.

nu orkar jag nog inte mer.

blir bara ledsen & sårad.

.


nattinatt, sedan när det är dags!

/S

Av Suss - 22 oktober 2007 11:58

Lejonet 23/7 - 22/8


Allmänt:

Du får gehör för dina önskemål i skolan/på jobbet.

Arbetet går snabbt och lätt. Det verkar till och med som om du har tid att fördjupa dig i det som intresserar dig mest.

Något du har oroat dig för,som handlar om dina kompisrelationer,löser sig nästan av sig själv,men bli inte för kaxig.

Se över din ekonomi innan du gör ett stort inköp.


Kärlek:

Det lönar sig att sikta mot stjärnorna, för nu verkar det som om några av dina hetaste drömmar går i uppfyllelse. Visst kan det hända att dina framgångar väcker svartsjuka hos vissa personer.

Men det ska du inte bry dig om. Njut av din lycka och var positiv.


Turdag: 27/10


.

Vet inte om jag litar på dom där horoskopen.

Men om det skulle stämma, det som står, hade jag varit lyckligast nu.

.


         

Ser ni min vackra lejon man c( ; tihi *


Imorse vaknade jag med ett ryck, kom på att dom skulle komma någon gång under dagen och fixa något bakom spisen.

Och jag skulle plockat av bänken innan jag la mig, men det glömde jag.

Fick studsat upp och tagit på mig pyjamas, det hade sett ut om man öppnade dörren naken c(: plockade bort det som stod ivägen.

Sen tog det inte lång stund innan det bankade på dörren.

"godmorgon" sa snubben och klev in...

jag går o lägger mig igen sa ja o stängde sovrums dörren.

Trodde inte jag skulle kunna somna om, men det gjorde jag efter en stund.


Har duschat och smörjt in mig med body lotion.

Nu är Susanne mjuk och fin igen c(:

Ska strax börja sminka mig, dags att jobba klockan tre.


Pheew,ska jobba imorgon också.

Ska ta moster´s pass, för hon ska på föräldramöte.

Blev ingenting sist.

* Mer pengar till mej : D


Förresten !

Fick en liten lapp ner i brevlådan förut,

där det stod att dom bad om ursäkt för att dom inte ordnat det där bakom spisen tidigare (det har nåt med brand säkerheten att göra),

och att dom skicka med en liten triss lott som ursäkt..

Vann fan ingenting ! ) :

Skulle inte förvåna mig om någon tant eller gubbe i min svale har vunnit en miljon eller nåt. Morr


Mamma & syrrorna åker hem idag,

så nu blir jag ensammast igeen..

Tills helgen iaf c(:

Då kommer odm tillbaka för på lördagen ska vi ha Halloween fest hemma hos Alexandra. Och även fira henne för hon fyller år på tisdagen.

Måste inhandla present ! O :


Dags att sminka sig !

Ha de gott Pussar /Susanne <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards