♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av Suss - 21 oktober 2007 23:14

I natt fick jag knö med båda syrrorna i sängen,

sov faktiskt helt okeej trots att det var trångt c(:


Jobbat från tolv till strax efter sex.

Sen gick jag hem till mormor där mamma & syrrorna väntade så att vi kunde käka lite mat. Potatisgratäng blev de, as gott! ( :

Sen gick syrrorna & jag hem te mej..

Pappa messa o frågade om vi hade lust att traska me ner till affärn,

och det hade vi..


Sen hann jag inte mer än komma in så tog jag på mig ytterkläderna igen och tog en promenad med Staffan runt Rannebergen.

Tjöta lite om vad som hänt senaste o så.. ( :


Det känns att det börjar bli vinter, brrr kallt!


Dags att nana sig! Puss /Susanne


-

Hitta en kille som kallar dig vacker istället för sexig.
En som ringer upp dig så fort du lagt på.
En som skiter i alla andra tjejer han kan få.
En som ligger vaken bara för att få se dig sova.
En som vill visa världen att du är någonting.
En som håller hand i hand inför polare.
En som konstant påminner dig om hur mycket han bryr sig och tycker om dig.
En som tar med dig när han träffar sina vänner.
Och som vänder sig mot dom och säger "det är hon"..

-

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards