♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Suss - 16 oktober 2007 23:56

nu höll jag precis på att skriva något jätte dumt.

men fan jag blir så jävla ledsen & besviken.


du ska inte få mig att må dåligt.

aldrig aldrig aldrig.


jag skiter it nu,

god natt!


/S








Av Suss - 16 oktober 2007 15:45

Började tvätta klockan elva.

Jäkla tant tog ena tvättmaskinen framför näsan på mig

Hon skulle tvätta EN ENDASTE tröja !

Så frågar hon " ska jag ta ut tröjan " ?

Ja tack sa ja, det är ju min tid hade änna tänkt att börja tvätta nu.

Idiot.

Sen kommer en annan tant o stressar mig och frågar om jag ska tvätta ända tills klockan två eller om hon kan ta maskinerna tidigare!?

Kan man inte få tvätta ifred ? Hmmmz


Är i alla fall klar med tvättandet, hängt upp det blöta också..

Under tiden maskinerna gick så har jag små plockat lite här o där.

Måste sätta igång damsugaren nu..

Det är inge skoj att städa när de e grått ute,

dessutom ser man inte damm råttorna lika bra när de e mörkt. Haha ; D


Tycker att sommaren kan skynda på lite.

Det är blött, blåsigt & för jäkla kallt !

Kan vi inte hoppa över vintern? Bara i år? : 9


Nu får jag skynda på lite, ska hämta Evelina på dagis klockan fem och sedan ska vi till mormor o äta middag : ) Mums.


Puss&kram /Susanne

Evelina hjälper mig att bära En pant flaska c(:

Hon fick bära en till sen när vi hämtat fler hemma hos mig.

Av Suss - 16 oktober 2007 15:41

Detta är mina underbara systrar.

Jag vill bara tala om att jag alltid finns här för er <3

Vi mot världen ,älskar er !!

(fastän vi tjafsar ibland, hih )

/ Eran syster



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards