♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Suss - 3 oktober 2007 23:44

allt känns bara Jätte jobbigt.

jag behöver någon som håller om mig & säger att allting kommer o bli bra.

helst utav allt önskar jag att någon kom fram till mig och sa att allt bara var en dröm. att inget av detta hemska har skett.


under hela dagen har det kommit och gått folk utanför som lagt blommor & tänt ljus för killen som dog..

jag känner sån lustig känsla inom mig,

har spännings huvudvärk nästan hela tiden..


hur länge ska detta hålla på?

just nu känns det som att jag inte kommer kunna bo kvar i denna lägenheten. jag vill komma bort härifrån..

men vart ?


nu ska jag krypa ner under täcket alldeles ensam..

systrarna är i floda.. : (

god natt sov så gott /Susanne<3



ja gillar din röst :-*

Av Suss - 3 oktober 2007 12:37

Idag är Susanne trött.

La mig ändå inte sååå sent :/

Mamma kom in genom dörren vid nio imorse,

frågade om det gick bra att dom lämna hunden här.

Hon & hennes kille ska till Motala o hämta alla saker.

Vid tolv ringde en gammal kompis och frågade om det som hänt.

Undrade om det var Roger som blivit mördad.

Nej sa ja, det är hans som är misstänkt för mordet..

Frågade henne om hon hört det med Peter,

det hade hon intee. !

Hon blev alldeles stum och kunde knappt prata.

Tänk så många personer som lider & mår dåligt.


Igår kväll när jag tog en promenad så var det massa folk utanför

som lagt blommor och tänt ljus.

Hoppas att dom löser fallet snart,

så att han kan begravas och få frid. ( f  )



Måste börja göra ordning mig för jobbet strax.

Känner inte alls för att jobba.

När jag är på där påminns jag hela tiden om sista gången jag träffade/pratade med Peter. .  Jätte jobbigt : (

Dagen efter att jag hört vad som hänt honom tyckte jag att ja såg honom över allt. Varenda människa med samma kroppsbyggnad/stil trodde jag var han.. : '(


Måste ta en sväng med hunden med,

verkar inte som att syrrorna tänkt gå upp idag : /

Sömntutor! : P


Snart är det helg, då ses vi ! : D



Puss/Susanne <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards