♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Suss - 9 oktober 2007 22:12

Hejhallå.


Igår efter jobbet kom mamma och hämtade mig.

Åkte med till Floda, hände inte så mycket mer under kvällen.

Kollade på teve och hade det mysigt med syrrorna.


I natt vaknade vi flera gånger av dunsar & slurpande.

Det var avloppet och tåget som åker utanför som lät.

Fick f nästan hjärt attack ! : O


Imorse när mamma åkte och lämnade sin gubbe på hans jobb hade en batteri laddare börjat brinna i vardagsrummet.

Så när mamma kommer hem tjuter brand alarmet galet,

och när hon kommer in är det tjock svart rök som hon inte har en aning om vart det kommer ifrån. Hon får paniiik och ser till slut att det kommer från ett av el uttagen, hon tar en fleece filt och tar den brinnande laddaren springer ut och slänger det på utsidan där det sedan slocknar.

Stackars lilla mamma, blev helt chockad.

Gick in till mamma i det stora huset och pratade lite med henne,

efter ett tag kom syrrorna, tänkte att vi skulle åkt till Allum.

Men efter mamma tagit sig en tupplur kom vi på att det var bättre att ta det imorgon när dom kör hem mig igen...


Vid 15-16 tiden åkte vi ner till mamma´s gubbe´s jobb.

Fyndade lite saker.

Bland annat en säng till mig : D

Äntligen får jag min stoooora säng som jag längtat efter.


Sen körde mamma ner oss på "stan" i Lerum.

Jag hittade ett par as najs svarta jeans.

Äntligen fick jag dom efterlängtade svarta brallsen.

: D


När vi kom hem lagade mamma god mat.

Sen gick syrrorna och jag över till deras lilla hus.

Tittat på teve o haft det gosigt.


Måste snart hoppa i säng.

Vi ska upp tidigt imorgon och fixa med sängar o masssssa grejer!

Sen ska jag börja jobba klockan 15.oo !

Ska jobba för min moster, som jag tror att jag skrivit tidigare..

Gött o få lite extra timmar. Mer pengar till mig! : D


Alla mina tankar idag har gått till dig underbaring <3

Och som du sagt har jag funnit i dina tankar med..

Saknar dig och längtar tills vi ses.. : $


Nu måste jag avsluta, klockan tickar på.

Pussar & kramar till mitt <3


/Susanne



Branden - Hönor


Viktoria & Mammis<3


Sofia Susanne och Viktoria´s öga ; )



Cervo ligger och myser, efter detta skulle han krypa upp till mig och gosa.

Slängde sitt stora huvud rakt på min läpp ! Aootch : (

Fick ont, trodde jag skulle få fläsk läpp men jag tror jag klarade mig.


Byebye /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards