♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Suss - 14 oktober 2007 17:56

        

                                              Älskar er <3



Cervo var väldigt trött idag, nanade bredvid mig en stund ( : sötnows!


hoppsan, tungan ramla ut c( ;


 hjärtat, ser du längtan i mina ögon? $ :  


       

                   Jaaa jag vet, jag är rätt ego av mig (a)....


Pusshaj/S

Av Suss - 14 oktober 2007 17:23

Fredag, fick skjuts av moster hem till mammis efter jobbet.

Tackar så mkt ( :

Hände inget särskilt, latade oss framför teven med choklad & champis.


Lördag, mamma & hennes snubbe var o jobbade en stund..

Syrrorna hunden & jag latade oss fram tills fyra tin,

då hoppa vi in i duschen käkade lite o gjorde ordning oss.

Strax innan sex åkte hela patrasket till kyrkan c( :

En vän till Bjarne (mammas snubbe) hade anordnat en kväll med massa "skoj".

Hmmmz, mat massa babbel om fängelse & rättvisa typ, sen blev det fika.

Under tiden spelade också några gossar lite ball musik,

så gulliga var dom! c( ;

Innan vi åkte hem sprang vi över till ica affären köpte chips & dip.

Riktig tjockiiis helg har de varit, bara mölat massa gott.


Söndag, idag.. Mamma & Bjarne skulle iväg och jobba imorse,

men mamma fick köra Bjarne till sjukan istället O :

Han hade yrsel & kände sig svimfärdig.

Dom har varit på östra sen tidigt imorse, mamma fick p-böter.

Det borde la vafaeen vara gratis att stå utanför ett sjukhus!

Bjarne fick ta lite prover och stanna kvar för observation tills i morgon.

Hoppas inte att det är något allvarligt..


Åker hem i morgon innan jobbet, sen blir de en lååång jobb vecka ) :

Och en massa ensamhet..


Tänkte lägga lite slingor idag, om jag orkar..

Håret ser ut som "hej kom & hjälp mig" ! / :


Ha de gott / Suss<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards