♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Suss - 7 oktober 2007 22:00

jag tänker inte vara ledsen.

det blir vad det blir...

som jag sa från början!


jag gillar dig jävligt mycket,

och såklart hoppas jag.

..att du blir min, en dag.


tror jag ska åka till mamma någon utav dagarna jag är ledig.

ska ta moster´s pass på onsdag när hon ska på föräldramöte på dagis.

men jag ska nog hinna över till mamma.

saknar henne och syrrorna.

va jätte irriterad på syrrorna, men nu saknar jag dom.

och ångrar mig nästan att jag sa att dom va jobbiga..

mina systrar finns alltid kvar där, för mig <3

älskar er, era små monster ungar c(:


lyssnar på massa gammal musik,

nu dök Christian Walz - Wonderchild upp..

får massa gamla minnes bilder..


jag avskyr att jag är en grubblare.

kan man öva bort något sånt ?


över till nåt annat,

min moster´s pappa skulle fyllt 78 idag.

nej det är inte min morfar.. plast bara : p

vi var vid hans grav och la en blomma me kort.

det är måånga år sedan han gick bort nu.

vila i frid " Böö " ( f )



tänker på dig hela tiden,

<3


vilka typiska tjejinlägg jag skriver :/

puss/S

Av Suss - 7 oktober 2007 19:24

Har inte hunnit skriva..


Jobbat & latat mig mest..

En person till gick bort igår.

Jag orkar inte mer snart, alla bara döör.

: ' (


Vad händer med världen!?


Jag hade übermysig igår.. ( :

Kände mig som världens lyckligaste flicka.. för en stund

Fick släppa alla tråkiga tankar för en stund.

Men nu har dom kommit ikapp mig igen,

helvetes skit.

Jag behöver verkligen gråta ut.

Mår skit.

Kan det inte bara komma en skvätt!,

så att det trycket försvinner över mitt bröst.


Varför ska jag tycka om dig så mycket.

Varför ?

På ett sätt känns det som " kunde de inte varit någon annan "..

Du har alltid varit speciell för mig.

Nu vet jag inte vart jag ska ta vägen, hur jag ska bete mig eller nånting.


Jävla skit.



Vill bara komma bort härifrån..


Ledsen /Susanne</3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards