♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Suss - 24 oktober 2007 20:37

Sofia & jag har varit väldigt duktiga idag,

tvättat, städat och dessutom tagit en ganska lång promenad i höst vädret.

Hämtade River (moster´s hund) och tog med honom också.

Han var väldigt glad för att han fick följa med ( :


Imorgon ska vi åka till stan och kolla lite,

bränna lite pengar (a)..

Apropå det ska jag sätta mig och betala in mina räkningar nu. ) : suck.


Humm, funderar inte så mycket längre.

Känns jätte bra.

Undrar bara lite ibland c(: hihii

- Vad tänker du ?


Tror att jag har fått magkatarr / :

..eller är nästan helt säker på att jag har det.

Mormor tror iaf att det är så.

Måste orka ringa vårdcentralen.. *pheew*


Ska lägga mig på soffan nu, lata mig lite o sedan blir det sängen !

Sofia & jag ska åka till staden rätt tidigt, så vi hinner med allt.

Mycket o gö c( :


Ha de så gott era små liv.

PUSS /S

Av Suss - 24 oktober 2007 11:56

Igår :

Alexandra & jag åkte till stan och kollade på bland annat Buttericks (hur stavas det?) och på Indiska.

Hittade massa skojit på Buttericks men de va så j dyrt,

på Indiska hitta vi massa fina inrednings grejor.

Moster fick iaf tag i sin dräkt tills på lördag.


Under tiden vi var på stan hittade Sofia upp hit igen c(:

Viktoria har nämligen åkt iväg så Fia ville inte vara ensam..

Strax innan tre gick jag till jobbet..

Jobbade till klockan åtta. J idioter som går in i butiken och dricker upp saker och ting o sen tror att dom ska komma undan med det !?

Det är alltid dom man inte tror som gör sådant.

Blir så besviken och arg !


Efter jobbet gick jag hem o käkade lite,

sen gick jag upp till Alexandra.

Sofia & Alex höll på att fixa en halloween dräkt till Fiia.

Den blev jätte fin !  ( :

.. sen gick Fia & jag hem till mig o nanade. Jätte trötta!


Idag :

Har inte hunnit med så mycket mer än att äta frukost och kolla tvätt tid.

Tänkte ta mig en dusch strax och sedan traska ner till jobbet o hämta mina jobb kläder som behöver tvättas.

Annars händer det väl inte så mycket mer idag, städa och tvätta lite..

Umgås med min syster yster <3


Vi längtar efter dig Viktoria ( :

Kom snart hem !


Puss&Kram /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards